Jean Michel Jarre

8 11 2008

Glasbeni genij, čigar v čast so poimenovali asteroid – 4422 Jarre.

Jarre – Oxygene – Ljubljana

Jarre – Oxygene – Ljubljana

Jarre – Oxygene – Ljubljana

  • Share/Bookmark

Dejanja

Informacije o objavi



49 odzivov v “Jean Michel Jarre”

8 11 2008
kandela kandela (08:43) :

Hej!
O fotkah ne bom, ker so itak VEDNO hude :) Ampak, kako je bilo pa drugače na koncertu?

8 11 2008
Matej (09:27) :

Uh, kolk elektronke ma okrog sebe, še dobr da se znajde in se kdaj narobe ne obrne :D

8 11 2008
andro (09:29) :

koncert je bil prekratek!!!!
1.15h
govor 8 min,
poslavljanje 10 min,
torej 58 min premalo za ta denar.

8 11 2008
dejan (09:59) :

Žal nas je pustil “nepotešene”. Škoda, saj je bilo možnosti za vrhunski dogodek več kot dovolj. Tudi nad izborom glasbe sem malo razočaran, saj bi lahko zaradi publike (prvič v SLO) odigral še kakšen “hit”.

8 11 2008
Anubis (10:48) :

Se strinjam, prekratko vse skupaj…

8 11 2008
Neptun (11:05) :

Premalo za ta denar ? Toliko daš za vsakega Đibonija. To je Oxygene tour in igrali so samo to, kar ste / smo vsi dobro vedeli. Jaz sem presrečen, da sem to lahko doživel, čeprav sem letnik 75. Nisem verjel, da je to možno, v tej dobi pregnilega turbopotrošništva in enake tudi muzike, a bil sem prikovan na stol ves čas koncerta in vpijal to mehkobo zvokov iz preteklosti. Veste, danes je čas, ko je vsega preveč in čas, ko ljudje spizdevajo s koncerta, preden se umetnik umakne z odra, da jih ne bi kdo zaparkiral. Pa da grejo hitro še kam na pijačo. Tko, fensi. Tako da sem bil res res presenečen in vesel, da me je za 1 uro pritegnilo par tipov, ki igra na sintisajzirje (kdo bi si to mislil, a ?). In bodimo veseli, da nas je sploh dal na lišto za koncert. Prvič v Sloveniji, pa ja, dolmu visi – kako si le drzne ne igrati hitov za razvajeno Slovensko publiko ????

8 11 2008
anka (12:34) :

Meni je bilo fenomenalno! :D
Mislim, da pri glasbenikih njegovega kova (a se jih sploh da našteti na prste ene roke) denar in čas ne igrata nikakršne vloge. ;)
Glede glasbenega izbora: Predstavljen je bil album Oxygene, tako kot je bilo rečeno. V čem je problem? :mrgreen:
Mene osebno je zmotilo samo to, da so bila sedišča. Sama namreč nisem mogla biti pri miru.
Ne preostane mi več drugega, kot da obiščem njegov koncert še na prostem ;) :D
Jp, že gledam, če se obeta kakšen spektakel :P
Neptun, jaz tudi ne morem verjet, da je bil Jarre v Slo. Da sem ga končno videla in slišala v živo. Gledam fotke in nič mi ni jasno ;) Stal je pred mojim nosom – objektivom :D WTF?!!

8 11 2008
buba švabe buba švabe (12:50) :

Eni smo pa tkoooooo fouš. ;)

8 11 2008
dejan (13:57) :

@ neptun
PREMALO. Vsak glasbenik, ki mu je nekaj do svoje publike se odzove na reakcijo le te. Jarre se je žal slabo odzval. Korektno, tehnično in vsebinsko, odigran koncert. Ampak to je tudi vse. Pričakoval sem pa več kot le to. Ker sem razvajen? Ne, ker od sedemdesetih čakam da ga lahko vidim v živo. Zato, ker je obljubil, da bo to intimnejši koncert od tistih njegovih spektaklov. Zato, ker je bil njegov odnos do publike hladen (tisti njegov “eye of a tiger” prihod in nekaj stiskov rok je zelo prozorna gesta). Zato, ker je dobil “prvo pismo podpore” iz Ljubljane(!). ZATO! Giboni te takšnega ne bo pustil. Tudi ostali, ki sem jih videl me niso.

8 11 2008
xy (14:31) :

osebno se mi je zdel koncert fenomenalen, ker je vsaj v meni sprožil cel naval emocij, res. če se je komu zdelo prekratko pa ne vem…sej se je dalo že prej nekako preračunat kolk časa bo trajalo, tko da se glede tega res ni prerekat..če je oxygene tour verjetno drugega ne igra, sej ne rečem, tudi sama sem želela še kašn zoolook al pa chants magnetiques 2, ampak vsega pa se ne da dobit:) vsekakor pa vredno vsakega evra in moram reči, da bi jih dala tudi več. žal mi je samo za une na tribuni, kr mislim, da so bili prikrajšani za kanček fantazije, ki jo je blo mogoče doživeti v parterju. ej anka, a ni res fajn, k ga maš kar direkt pred sabo :D upam, da bo držal obljubo in se še vrne…sej ni nujno, da drugo leto, sam da bo.

8 11 2008
tolstoyed (14:42) :

dost pove že to da se v isti sapi omenja gibonija. jarre se gre pop zvezdnika in men je blo vidt da je bla glasba kr v drugem planu.. bolj pomembno se mu je zdelo publiko animirat.. z rockyevskim punchin the air pa smešnimi solažami.. zlo mal mu manjka do tega, da bi dal večji poudarek na glasbo ampak on je rajši zvezdnik. škoda

8 11 2008
anka (15:39) :

Sploh ne vem, kje ste našli Gibonija :mrgreen:
Dva umetnika, popolnoma neprimerljiva med sabo. Drug žanr, druga perspektiva, druga dimenzija, … prav tako koncertna izvedba! ;)
Z Jarrom se sploh ne da nobenega primerjat, ker Jarre fura svoj film. :D

Buba, na letalo pa v Beograd ;) Mogoče še ujameš :P

dejan, meni je bilo tudi premalo, vendar v tem smislu, ker Jarra mi itak nikoli ni dovolj ;)
Hladen odnos … pa sej on ne da plate na gramofon, ki špila namesto njega. :lol:
Stisk rok – mislim, da je to najlepša gesta, ki jo lahko ponudi.

xy, tribuna je bila malo prikrajšana, v parterju je bilo pa noro!
Je fajn :D imeti ga pred sabo. Če bi mi kdo pred kakšnim letom dni rekel: ”Ej, ti boš pa Jarra fotkala. Greš na koncert. Stal bo meter pred tabo in to v Slo,” ne bi verjela.
Upam, da res pride še enkrat. :D Predlagam prostor: Bled!!!
Ampak … samo, da pride. :mrgreen:

tolstoyed, pri vsej tej glasbi, ki jo je ustvaril, pa ne gre samo za glasbo, se mi zdi še premalo zvezdniški.
Smešne solaže?!! Pa kaj si ti sploh potem delal na koncertu?

Vidim, da je bila cena vstopnic še prenizka. ;)

8 11 2008
Bias (16:08) :

Bil je dogodek vreden ogleda. Vsekakor idealna priložnost, da ga končno vidim in slišim v živo. Koncert bil magičen, a po mojem mnenju prekratek. Oziroma z drugimi besedami, rad bi več, ker je preprosto edinstven.

Priznam, mogoče sem pričakoval tudi (mjčkn) presek njegovih hitov, a konec koncov je bil to le koncert posvečen plati Oxygene.

JMJ je pravi EKO frajer! :)

Anka, lahko tvoje fotke s koncerta objavim v albumu mojega Facebook profila? Vsekakor s pripisom avtorja. Btw, sem te želel kontaktirati na mail, pa ga nisem našel.

8 11 2008
tolstoyed (16:10) :

ne vem kaj sem delal..poslušal pa gledal i guess..sej če sem čist iskren na svojo pobudo tega ne bi šel gledat, po drugi strani je bil pa ravno oxygen verjetno glasba, ki sem jo slišal kot prvo ko so me potisnli na ta svet.
takrat ko je on nardil oxygen ga je zanimala glasba potem skozi leta ga je začel zanimat spektakel..sej s tem niti ne bi blo nič narobe ampak glasbe pa res ne bi smel zbanalizirat tolk. no ampak sej to je samo moje mnenje preden se začnete zgražat : )
jest zlo cenim ploščo ampak koncert se mi je zdel pa naravnost smešen.. pompozen je premil izraz.

8 11 2008
anka (16:39) :

Bias, če si mi pustil pravi mail, te odgovor že čaka ;)

tolstoyed, normalo, da ima vsak svoje mnenje in je lepo, da ga tudi pove.
Pravzaprav niti nimava tako različnega mnenja, le pričakovanja so bila druga, zato meni koncert ni bil niti malo smešen. Če te zanima glasba, tako kot si dejal, potem se z ostalimi stvarmi nimaš kaj obremenjevat. Glasba je bila vrhunska.
Mogoče je ravno to tisto, da smo ga vajeni predvsem zaradi spektaklov.
Za sebe lahko rečem, da ga kot umetnika najbolj spoštujem zaradi glasbe,
ker ga predvsem poslušam in ne gledam,
doživeti njegov spektakel, spoh na prostem, pa je le še velika pika na i. Perfekcija. :D
Ah, ja. Za kaj več bo treba v Egipt med piramide, al pa v Pariz, Maroko … al pa na Bled :lol:
Večji spektakel in hkrati več muzke, številčnejša odrska zasedba, več, več in še enkrat več.

8 11 2008
hisound (16:55) :

Človek je pionir elektronske glasbe, prodal je čez 60 mil. nosilcev zvoka in je lastnik kar nekaj rekordov glede števila obiskovalcev njegovih koncertov. In ta tip se odloči koncertrirati v naši Sloveniji, deželi turbo-goveje glasbe in karitas pomoči jugo glasbenikov. Lahko smo mu samo hvaležni, da se je nas spomnil. Kdaj bomo v Ljubljani spet dočakali takega glasbenega genija? Mislim, da ga še dolgo ne.

Res je, tudi jaz bi imel raje 2urni koncert. Samo, če pogledate njegov natrpan koncertni urnik (vsak dan igra v drugem evropskem mestu), drugače tudi ne bi bilo mogoče. Toliko let me že razveseljujeje njegova glasba, da se mi je tistih včerajšnjih 50€ že zdavnaj (nekaj let nazaj) amortiziral – pa če bi igral samo 15min.

Še nekaj o Giboniju: toliko lepih deklet kot na koncertu Gibonija, včeraj res ni bilo na spregledu. Vendar jih je bilo veliko več kot sem sam pričakoval. Ma kje so se našle? Jaz osebno nobene ne poznam, ki bi poslušala podobno glasbo.

8 11 2008
Tecman (17:01) :

Bi bilo mogoče dobiti višjeločljivostno različico slike jarr-2.jpg, saj bi si jo zelo rad nastavil kot ozadje na namizju?

Kar se pa tiče vizualnega šova proti glasbi, že res, da je Jarre tudi samo glasbeno fantastičen, ampak se je lepo včeraj na koncertu videlo, da je stvar zaživela, ko se je zlila vizualna podoba ter zvok pri montaži črnobelih posnetkov iz narave. Šele tedaj glasba nekako preskoči v ozadje ter ponudi to, kar mi je Jarre vedno bil – odlična podlaga ob delu ali zabavi. Precizen študij zvokov pa občasno. :)

8 11 2008
Bias (17:42) :

@hisound: ne vem kje si našel, citiram: “deželi turbo-goveje glasbe” oz, ne vem v kakšnih krogih se družiš. V moji družbi nikoli nismo občutili vpliva te glasbe, sicer je pa tako da mora biti vsega po malem. Meni osebno je malo mar za takšno glasbo, ni del mene in ni del mojega okolja. Nikakor pa se ne strinjam da zadevo posplošuješ v tej meri, da jo spraviš na nivo – da je Slovenija dežela (zgolj in predvsem) turbo-goveje glasbe.

Ka pa se tiče obsega prodanih plošč pa to dandanes res ni merilo.

Se pa strinjam da je uber umetnik, prekrase performist in da je greh zamuditi njegov koncert!

8 11 2008
anka (17:49) :

:lol: Najbolje, da se kar sami med sabo zmenite, ker jaz sedaj šibam na naslednji koncert: turbo – goveja glasba. ;)

8 11 2008
shrink (18:38) :

Najprej: odlične fotke!

Glede koncerta: V najbolj neverjetnih sanjah si še pred kakšnim mesecem ne bi mogel predstavljati, da bo v domačem kraju pred mano nastopal – le nekaj metrov stran – glasbeni velikan JMJ. Osebno sem od nastopa pričakoval le eno: izvedbo Oxygene z originalnimi inštrumenti, ki edini lahko dajo značilen sound originalnega albuma. Vse drugo je bilo stranskega pomena.

8 11 2008
tolstoyed (21:17) :

pionir pop elektronske glasbe.. elektronsko glasbo so začeli delati vsaj 10 – 15 let pred njim. čisto tehnično gledano že celo 50 let prej. nenazadnje je le groupe de recherches musicales kjer si je nabiral znanje začela delovat ko je bil star šele 10 let..
je pa gotov eden tistih, ki je pomagal popularizirat elektronsko glasbo kar je seveda vse pohvale vredno.

9 11 2008
Neptun (09:45) :

Ujej, se moram res opravičiti za tega Đibonija, ki sem ga nerodno prilepil zraven. Slaba primerjava, priznam. Moral bi ga primerjati z ….hm, recimo Mikom Oldfieldom. Le kdaj bo prišel zaigrat svoje hite in zakaj jih še ni ?

Ma, dobro, saj se ne mislim prepirati tule, ampak mislim, da mu delate krivico. Jarre ni klasičen “rock star”. Ta muzika je drugačna in tudi on je rahlo “čuden”, če smo pošteni – na svoj simpatičen način. Na to ne moreš prav dosti “žurati” (razen občasno, ker je stvar predhodnik tehna, housa, in vsega), pa vseeno se je trudil mahati z rokami, mogoče tudi smešno, ampak, tak je, nekak neroden. Mene je veliko bendov, ki cuzajo staro slavo, v Hali Tivoli in drugje, pustilo zelo hladnega. Zanimivo, Jarre pa ne, pa čeprav ni kitar in bobnov, ki bi dvignile temperaturo.

Jaz moram priznati, da nisem videl veliko takih, ki pridejo tako na oder, bolj v slogu kakega dirigenta (kar tudi je , na nek način) in se mi sploh ne zdi prozorno. Samo malo čudaško, po njegovo. Tudi ni veliko takih, ki bi se jim dalo napraviti spodoben nagovor in povedati ljudem, kaj je na stvari (in vsi vemo, kaj je bilo na stvari….Oxygene). In potem se mu da zraven čakati, da bo Andrej prevedel, čisto lepo, mirno, brez napihnjenosti – čeprav je ena najbolj legendarnih figur glasbe 20. stoletja. Takih prav res nisem videl dosti. Pač pa kar nekaj takih, ki jim slava močno škodi, in ki močno švicajo, preklinjajo, pljuvajo v publiko, pa ajmo vsi ruke. Mislim, če se Jarre dela »zvezdnika«…?

In še nekaj je – ja, res je, »smešne« solaže, ja, Jarre ni tako strašno dober klaviaturist, to menda vsakdo vidi. Vsi hiti, njegova slavni komadi, to niso neke virtuoznosti – akordi so boljkone enostavni. Ampak to sploh ni to, bistvo so analogni sintisajzerji, cela kompizicija sporoča. Slišiš umetni veter in umetne galebe……Ja, danes lahko kupite eno Yamahico, s kateri lahko zaigraš vse to z enim človekom in dvema rokama. On je to kreiral, živel. Nekateri zvoki, ki so danes v vsaki plastični Casio igrački, prihajajo od tam. So del vsake mašine.

Tudi na theremine sem videl ljudi igrati 100x bolje (ja, to je tista čudna omarica od stare mame, kjer je nekaj mahal), pa nič za to. Dajal je dušo v elektriko.

Nisem noben njegov fen, ne poslušam ga v avtu (no, zdaj bom zanalašč začel), ampak ko ga takole gledam, se mi zdi da vse to dela s tako iskrenostjo in otroškostjo, kot da se še vedno čudi, kaj hodi iz teh škatlic.

XY , ja žal mi je, ker sem bil na tribuni in nisem vsega videl, pa tudi slišal nisem v stereu, kot vi spodaj, ma še vedno je bilo mega !.. Točno, še premalo je bila karta.

Vidim iz komentarjev, da tisti, ki so prej prebrali, na sploh kaj grejo in kaj se ima goditi, niso nič razočarani. Nasprotno. Pa tudi vidi se, da so nekateri Jarra zdaj pač prvič srečali – poglejte si kak njegov DVD, recimo z večjih koncertov. Tam ni stiskal rok, verjemite.

JA, bilo je prekratko, tudi meni, ampak nič manj, kot je obljubil. In, P.S., ali ste pomislili, da morda narediti bis v taki zasedbi, ni isto kot z eno akustično kitaro še malo zapojati s publiko ? Mogoče ga pa niso mogli, a ? Pa tudi – če je rekel Oxygene, je to to. In zakaj ga banalizirati, kot da je popevkar, ki zapoje, če ljudje dovolj vpijejo. Saj bi si spodkopal svoj lasten koncept.

9 11 2008
Bias (10:04) :

@Neptun:
- pustimo sedaj Đibonija, sicer ga pa osebno ne morem komentirat ker ga ne poznam…

- Tudi sam nestrpno čakam Mike Oldfield-a, lahko te pa potolažim da v kratkem, natančneje čez štirinajst dni izide njegov nov album “Music of the Spheres” in sicer v special edition s priloženim “Live At The Guggenheim”. Album bo zelo galaktičen, mističen, dip. Sam je o njem zelo filozofsko zapisal: “In this world, everything has a pulse or a vibration. This sound is unique to each living or non living thing and in itself creates a music that no-one can hear. I believe that this has a very powerful resonance with, and a deep effect, on our lives. What would happen if we took this further and apply this to bigger things; more powerful things; like an entire solar system or galaxy say, what would that sound like?”

9 11 2008
hisound (10:34) :

Še nekaj o samem koncertu:

Imel sem srečo, da sem sedel prav na sredini parterja in na ta način 100% prišel na svoj račun. Zvok je bil nadpovprečen, projekcija odra in del publike pa zelo zanimiva. Za mene sta na koncertu manjkala še vsaj 2 komada iz plošče Oxygene 7-13, sicer je bil izbor pričakovan. Tehnično gledano je bil koncert 80% playback, zadnji komad pa 100%. Vse je namreč že prej sprogramirano, razen nekaterih solo delov in tistega čudnega udarjanja z desno roko, kjer je ‘proizvajal’ bobnarske efekte (enkrat med koncertom mu je zadeva celo crknila). Tip se je pustil slikati. Še več, pogledal ti je v kamero. Vsaka mu čast. Tisto o pismu podpore iz Slovenije oz. ‘vzhodne Evrope’ pa tokrat pustim nekomentirano.

Vsi glasbeni geniji so malo čudaški, Jarre ni nobena izjema. Oldfield (joj, kdaj bo prišel v Slovenijo) je že en primer, pa Mozart. Tukaj je samo pomembno, koliko glasbenik verjame v tisto kar ustvarja.

@tolstoyed: tisto o pionirju elektronske glasbe je že prav napisano. Saj nisem napisal, da je bil prvi, je pa bil med ‘pionirji’. Ko govorimo o ‘pionirjih divjega zahoda’ ne mislimo samo na enega kavbojca, a ne?.

9 11 2008
anka (11:57) :

No, sedaj se pa debata razvija v pravo smer :D Sicer pa kakorkoli obrnemo,
gre za veličastnega umetnika in malo ekscentričnoti mu nihče ne more zamerit.

Glasba se sliši enostavno, sploh Oxygene (kasnejši albumi so vedno bolj zahtevni, pravzaprav je na nekaterih slišati tudi ‘klasične mojstrovine’), vendar velikokrat stvari, ki izgledajo enostavne, sploh niso.
Ampak, tako, kot je dejal Neptun, bistvo je skupek vsega in tisti, ki smo vedeli, kaj pričakovati, smo bili navdušeni.

Mmmmm Mike Oldfield – to bi bilo tudi fajn slišati in videti v živo ;) :D

9 11 2008
Tomaž (14:14) :

Elektronike ne poslušam. Razen kar sem jo moral, ko sem imel tak posel, da je to bilo zraven.

Kolk pa je bila vstopnina?
Najbrž ne toliko velika, da jo jaz nebi bil pripravljen dati za Gibonija.

9 11 2008
Bias (15:34) :

@Tomaz: vstopnine so bile od 45€ (tribuna), 50€ (parter) do 60€ (vip parter).

Kakorkoli, je cena vstopnine res pomembna? Pri umetniku (glasbeniku) ki si ga človek želi slišati, videti, čutiti? Jaz osebno nikoli ne gledam na ceno. Pač brucovanje je 7€ pa jim igrajo Kingstoni, Laibach so 20€, JMJ je 60€, Madonna je 150€. Želim povedati da sem pripravljen dat, za nekaj kar me veseli. Za v Ambasado ali Africo pa nisem (več) pripravljen odštet evrčke, in se na koncu drenam v slabo prezračevanem prevročem in prešvicanem placu. ;)

9 11 2008
anka (18:08) :

Sama za diskoteke, vsaj pri nas, tudi nisem pripravljena odšteti niti evra (bi mogla bit res ena super zadeva, da me prepriča), ker pri nas diskoteke že nekaj let dobesedno stagnirajo. Glede glasbenega izbora niti ne oziroma zelo (odvisno od diskoteke). Gledam bolj v smeri šova, notranjega dogajanja, furanju imidža. Diskoteka je show – biznis, zato mora biti šov (pa s tem ne mislim dveh gogo plesalk in treh hostes), ker drugače je čisto vseeno, če grem s klapo v en lokalček malo požurat.
Sicer je pa tudi res, da je trenutno obdobje za slovenke diskoteke zelo kritično. Danes ima že vsak pajzl svojega dj – ja. O kvaliteti ne bomo, ker gre itak za nelojalno konkurenco, ki se pojavlja tudi po slo diskotekah. Eni vrtijo glasbo dobesedno za dva pira na večer, samo, da vrtijo, lastnikom pa to čisto ustreza. Globalno gledano je to zelo slabo. O.K. To je bilo čisto splošno napisano, ker so izjeme. In mularija je problem. A sploh obstaja kakšna diskoteka pri nas, kjer pod 21 let nimajo vstopa? Tako, kot je bil včasih recimo Central – Lj ali Trezor – Kranj ( no, luštnim dekletom se je še malo skozi prste pogledalo). To sta bila res dobra kluba (napredna za tisti čas), zelo na nivoju, ki sta furala dober in predvsem kvaliteten imidž. Če obstaja danes v slo kakšen podoben klub, sem z veseljem redna gostja.

9 11 2008
anka (18:11) :

Aj ja … sedaj sem sama usmerila debato čisto v drugo smer :lol: Kako značilno za mene :mrgreen:

9 11 2008
Bias (20:33) :

No, saj mislim, da je prav to smisel konstruktivne debate. Da se vedno odpirajo nove tematike, ki pa so nekako povezane.

10 11 2008
UrošH (12:43) :

Anka, najprej ti čestitam za lepe fotografije in tudi za zelo dobre komentarje.
Dovolite mi, da na nekoliko bolj oseben način predstavim petkovo doživetje.

Ta dan sem bil zagotovo najbolj srečen človek na svetu, saj sem končno dočakal to, kar si nisem upal niti sanjati – doživel sem Jarra v živo in celo še več kot to! Sem namreč velik oboževalec njegove glasbe, ki mene in mojo družino spremlja skozi celo življenje. Odveč je pisati, da imam celotno njegovo kolekcijo in še ves “stuff”, ki se ga dobiti po internetu…

Biti Jarrov fan pa je lahko tudi zelo infarktno početje. Prvič me je “zadelo” 16.julija 2008, ko sem na http://www.jarreuk.com/ prebral novico, da bo 7.11. koncert v Ljubljani. HALO??? Pa saj nimamo nobene primerne dvorane (razen Cankarjevega doma, ki bi bil za tale koncert morda res bolj primeren, a na mojo veliko srečo – bom razložil zakaj – je bil v Tivoliju). Drugič me je infarkt, ko se na napovedan datum (9.9) karte na eventimu še niso prodajale – pravzaprav nihče še ni vedel za ta dogodek. Takoj so me obšle črne misli ampak k sreči se je zgodil tretji infarkt dva dni kasneje – še pred uradnim začetkom prodaje sem kupil prvi dve VIP karti v SLO. Četrti infarkt me je zadel uro pred koncertom, saj sva bila z ženo kot prva spuščena v VIP parter! Lahko le enkrat ugibate, kam sva se vsedla – seveda, prva vrsta, takoj desno ob sredinskem prehodu – pozicija, za katero bi verjamem marsikateri Jarrov fan verjetno ponudil tudi 10x več kot samo 60€! Že ob zvokih Waiting for Custeau sem dobil kurjo polt in še kar nisem mogel verjeti, da se bo čez nekaj minut pred očmi prikazal elektronski Mozart. Po “akademski 15-minutni zamudi” se luči v razprodani Hali ugasnejo. Ne, na peti infarkt sem bil pripravljen, saj sem Jarra pričakoval na odru, ampak —PUF, spet me zadane. Jarre preseneti in se proti odru v soju žarometov sprehodi po sredini parterja. Prihaja prav do mene, stegnem roko in -> rokovanje! … Sanjam? Morda, preživel sem pet infarktov, pa se koncert še začel ni? Ampak najhuje šele pride…
O samem koncertu ste itak napisali že ogromno. Da je bilo zares odigrano “v živo” se je lepo videlo tudi pri prvih akordih zimzelenega Oxygene 4, kjer je Jarre prav simpatično “zafušal”. Ampak to kar je sledilo, pa je bil ultra infarkt. Sredi soliranja pri Oxygene V se Jarre nepričakovano (na ostalih koncertih turneje Oxygene tega ni nikjer storil) odloči, da bo šel po stopnicah navzdol – med publiko – in to prav do mene!!! Zraven mene je soliral kakšnih 20 sekund (sem se že ustrašil, da mi bo podal klaviaturo:) nato se je odpravil po stopnicah navzgor. No, imel je smolo saj se mu je med stopnice zataknil kabel. Seveda sem mu raje kot na klaviaturi pomagal pri kablu, Jarre je to opazil in se mi s pogledom “zahvalil” nato pa se je varno vrnil na oder… Pa naj še kdo reče, da ne zna komunicirati s svojimi fani :) Do konca koncerta sem bil itak v deliriju. Zadnja dva komada smo bili na nogah (ne vem če je bilo enako tudi na tribuni), osebno sem pri Oxygene 13 stal kar na stopnicah, ki so vodile na oder…pa ni nikogar motilo. Za piko na i, se je Jarre rokoval še z mojo ženo (toliko sem mu pač še bil pripravljen popustiti), potem pa je odšel z obljubo, da se še kdaj vrne s koncertom na odprtem… Vem da sem naiven, ampak jaz bi ga držal za besedo in bi ga povabil kar na odprtje novega Stožiškega stadiona.

Če še sploh kdo bere, pa lahko zapišem še to, da sem po koncertu dal še intervju za HRT. Ko sem novinarki omenil, kako sem Jarru pomagal pri zapletu “s kablom” mi je odvrnila “A vi ste tisti, ki mu je Jarre igral solo?” … -> Infarkt… tokrat (skoraj) dokončen.

10 11 2008
tolstoyed (13:12) :

um a pa si kdaj pomislil da je jarre prav tko človek kot si ti? : )

10 11 2008
Bias (13:19) :

:)

Pozdravljen UrošH!

Ker sem bil na tribuni (žal) sem jasno videl, kako si se rokoval, in kako prijetno si pomagal odmotati kabel v katerega bi se Jarre lahko spotaknil. Ko si se vrnil na stol, pa ti je žena nekaj zašepetala z nasmehom na obrazu. Sem prepričan, da je bilo za tebe to enkratno (mogoče neponovljivo) doživetje, predvsem ker si ultra fan in collector, kot je moč razbrati iz tvojih besed…

Glede samega ambienta, pa sem že na svojem FB-ju napisal, da bi bila (po mojem mnenju) primernejša lokacija Cankarjevega doma.

10 11 2008
Bias (13:21) :

@tolstoyed: um a pa si kdaj pomislil da imajo nekateri ljudje do določenih zadevc močnejša čustva in občutja kot pa ti? :)

10 11 2008
Bias (13:28) :

@UrošH: pa tale “žal” ni bil mišljen v kontekstu, da mi je žal da sem te videl – ampak da mi je žal da sem bil samo na tribuni. :)

10 11 2008
tolstoyed (14:20) :

zato pa človek potem dela show namesto glasbe..da zadovolji plehkost ljudstva : )

10 11 2008
Bias (14:24) :

lol :P

10 11 2008
tolstoyed (14:43) :

ampak res..v čem pa je razlika med feni jm jarra in feni rebeldeja ki vreščijo tam? enlighten me : )

10 11 2008
UrošH (15:04) :

@Bias: Priznam, da me je prav žena nagovorila, da se vsedeva v prvo vrsto (sam sem sprva kolebal, da bi se zaradi scene morda premaknil kakšno vrsto bolj naza)j. Do konca življenja ji bom hvaležen, da me je pregovorila in nekaj v tem kontekstu mi je potem tudi zašepetala na uho. Vse skupaj je izpadlo tako preroško, kot da bi se že vse prej dogovorila z Jarrom… Hmm, tole moram pa takoj zvečer preveriti :)

Res pa ti je lahko žal, da nisi sedel (in na koncu tudi stal) v parterju, ker je bil občutek res nepopisen. Dvomim, da je zaradi znane neakustičnosti naše štalce Tivoli bil enak občutek tudi na tribuni, ampak hej, vseeno bolje to kot pa nič. Ali ste na tribuni na koncu tudi stali?

10 11 2008
UrošH (15:10) :

@tolstoyed : quote: um a pa si kdaj pomislil da je jarre prav tko človek kot si ti? : )

Po čem sklepaš, da sem človek. A nisem ravno zgoraj napisal, da sem preživel sedem infarktov. Prej sem maček :)

10 11 2008
UrošH (20:27) :

Pravkar sem našel še video dokaz mojega sodelovanja z Jarrom, ki sem ga opisal v svojem prvem vpisu. Video si lahko ogledate na povezavi http://www.youtube.com/watch?v=PD0K3od2cW4 , avtorju pa ena veliika hvala za objavo :)

10 11 2008
11 11 2008
barbiblond barbiblond (20:50) :

Ah, me je spremljal pol življenja, pa kar nisem šla :(
UrošH,
srečko, to pa je dogodivščina, vredna ene štirih srčnih udarov!
Anka, pa absolutno podpiram tvoj lokacijski predlog naslednjega koncerta, kakšne slikce bojo šele takrat ;)

12 11 2008
anka (18:54) :

Uf, ste se razpisali :D

A mi je sploh potrebno še kaj dodati?
Mogoče to, da mi je žal, da se nisem udeležila še koncerta v Beogradu :D
Brez fotoaparata in v stokrat boljšem vzdušju, kot je bilo v Ljubljani ;)
Slovenci smo res trd narod :-(

12 11 2008
anka (18:58) :

Saj res … uroš H … dobro, da si še med nami, ker mene bi dokončno pokopalo :lol: Res je, ifarkt za infarktom. Jaz sem imela ene tri infarkte tisti večer, samo sedem … ;) dober si :D

12 11 2008
anka anka (19:05) :

Barbi, ha, a ne da bi bil Bled res čudovit kraj za koncert na prostem.
Sceno imamo že pripravljeno, samo avtocesto morajo še dokončati :lol:

21 11 2008
Jasna (13:29) :

Zaljubljena sem v Jarrov videz. Ah, kako je ta človek lep. Ko je bil mlajši je bil skoraj preveč lep, zdaj je ravno pravšnji. Ob Oxygenu pa zadremam, predramim se samo ob Oxygen 2 in 4. Toliko stare šare je pripeljal a iz njeizvabil tako malo zvoka. Pa saj vem, da on zmore marsikaj ampak tip in njegova glasba sta za mene preveč nežena. Vem, da pred tridesetimi leti še ni obstajal New age, ampak nekaj zelo newagovskega je v tej glasbi.

21 11 2008
anka (13:45) :

Jasna :lol: No, saj glede koncerta smo že kar predebatirali, glede videza pa:
Meni ima dobro frizuro, tako frajersko in glede na to, da jih šteje že šestdeset, prekleto dobro izgleda. :D
Jasna … nič ne bo … ima rinkico okoli prsta ;) :lol:

24 11 2008
Jasna (13:41) :

Vem Anka takšno črno rinko. Vse vem o njemu. Bil je že trikrat poročen, oče mu je bil znani skladatelj filmske glasbe Maurice Jarr. Po koncertu sem bila malce obsedena s tem tipom, priznam me še drži. Pa saj mi ni nič kaj fascinantnega v njegovi glasbi, razen, da je izvirna. Verjetno je toliko prodal zaradi Oxygena 4. Raje imam tipce, ki dobro žgejo po klaviaturah ala Jordan Rudess. Ampak… tako prekleto mi je všeč njegov videz in tista “stara šara”, ki jo vlači seboj. Kaj naj rečem: Živel Jarr!

Komentiraj

Uporabite lahko naslednje tage : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !