freaky: A si ti mogoče iz okolice Bleda oz. Jesenic? V bistvu iz zgornjega konca Gorenjske?
matej: eh kaj pa vem …. mogoče iz določenega kota. Jaz imam veliko bolj okrogel obraz. Res sem pa opazila podobnosti v ustnicah, očeh in obrveh
Marko Crnkovič: Lahko si oddahneš, ker sem se odločala med tem in še enkrat debelejšim robom Če bi bil črn rob ožji, je (vsaj po moje) bolje, da ga sploh ni, ali pa je ekstremno tanek. Tokrat sem se odločila za masivo.
aha
ze vem
point je tam, da se na konc več ne locira mene, ki sem ziher, ampak se kar vsi vidjo tam, kjer jih ni, ha?
al je glih kontra? demit, je vozl tole :D:D:D
9042008
lujza (00:53:26) :
ma je bol humorno, ako se poštarta iz nulte nepoznane točke. da ne govorim, da je nasploh za pisca bolj humano. čeprav po drugi strani bode prav zabavno debatirati povsem zemljske resnice, o katerih že dolgo ni nobene. pa čeprav virtualno
najboljš, da se arhivarim kar tam, kjer se že trudim donedavnega, al kaj?
sej ne vem več, kaj. porkamast. vi ste vsi takist, de nubenga ne vem, pa ne morem pol tople vode odkrivat. ne bi dal mal pospeška, ker drugač bom počakala da naklofam kej druzga
MICA: Meni tudi … Moj izraz na obrazu pa predstavlja naslednjo misel: ”Kdaj, za vraga, se bo že sprožil samosprožilec ?”
freaky: Sem mi je dozdevalo, da sva nekje blizu. Begunje, lep konec … v poletnem in jesenskem času zelo rada zahajam v vašo prelepo Drago. Tam se velikokrat spotoma ustavim na ‘ranču’ pri Marjanci in Tončku, kjer si spočijem možgane in napolnim baterije. Verjetno točno veš, kje mislim …
Matej R: Tri hude bejbe so O.K., dokler niso prstjene. Takrat je še ena preveč
Mr Mojo: Upam, da boste v kratkem nastopali kje v bližini, da še jaz rečem: ”Bravo !”
pokahontas: Meni je tudi všeč, zato sem jo pa dala gor. Tistih, na katerih sem oblečena samo v naramnice, pa ne mislim objavljati
Ni za mladoletne obiskovalce
Mr Mojo: Uf, predskupina ste temu norcu ?!! Samo kaj, ko je to, če me spomin ne vara, v Mariboru Ne vem, če imam čas priti do tja, razen, če si vzamem dopust.
Matej R: Življenje v iluziji je včasih res lepše. Nisem vedno, včasih me pa vseeno piči ta tečen komar.
Tadej: Tokrat se boste, po domače povedano, obrisali pod nosom Sicer je pohujšljivih spletnih vsebin skoraj več kot ostalih, tako, da ne bo velike škode.
Mr Mojo: Aaaaaaaha, jaz sem bila do sedaj samo v Mariborski
Ta varianta je resnično bolj izvedljiva. Si bom zabeležila datum, mogoče pa še res pridem. Škoda bi bilo zamuditi
Ja, je bilo mišljeno, da izpade kot pecarjenje čeprav ni… če nočeš?
Ej, ne vem, mogoče te zanima (enkrat si mi rekla, da nej ti povem, ko bo kej (meni) zanimivga okrog), spomnla sem se nate - Iggy in Stoogesi so junija v Benetkah.
Irenca: Sedaj sem hotela nekaj napisati, pa se raje vzdržim, ker bi bilo too much Nič resnega, samo zajebancija, ki bi jo marsikdo lahko zelo narobe vzel.
Iggy pop?!! Za Iggy pop - ovce se pa res splača pri - pop- ati v Benetke. Fiiijuuu, tole je pa resno za razmisliti. Hvala za informacijo …
pejnourt, s čist abnormalno razumljiva, Anči. Za popat ja, ampak kaj ma Iggy zravn, pa nič jasno. Če je sploh uno prej zasijano s temo. Al kaj, hudiča. Ne me nervirat, če ne bom slikaparat ponucala za račun od smetnjakov. Porkamadona, če vi tole sam berete in nč ne tuhtate zraven, se mora slišat glamurozno
Nakažte kej, porkafix!
ah, ja Iggy bo pač mau počakal, da preberemo vse stripe in takrat bo zmanjkalo jajc za cvret. Kaj čem, I’ve never been too good at matchmaking games and u know it
Predraga cena za nič užitkov in če moram podpisat, storim tudi to
slow: Oprosti, glede na to, da je Iggy - eva glasba (rock oz. punk ali karkoli že je) tako popularna, da jo lahko smatram že pod pop. Vsaj pred leti …
S tuhtanjem je pa tako: Če se mi da, tuhtam, če se mi pa ne da, pa ne tuhtam, razen, če je to nujno potrebno Imaš prav, večkar bi lahko napeli svoje sive celice
pač delaš, kar se zdi prav in v skladu s tabo, a ne? ne gre za natolcevanju o prodajanju in plačevanju, gre pač za to, da je kompenzacija edino možna, če se zdi sprejemljiva. in denar pač ni sveta vladar. pa četudi je cena za to kakšno obdobje brez doma. če doma ni, ga tudi hudič vzet ne more in temu ni oporekat. hoditi za akcije in napbirat plus točke, zaradi tega, ker je takšen namig, je sicer ena od precej vidnih možnosti. za povsem fizičnim ozadjem pa se skriva povsem etično pogorje, ki pač predlaga še eno alternativo. najbrž precej bolj zavozljano in sklepam da tudi travmatično. ako bi se vse kurbe prodajale z ljubeznijo, potem bi tudi javne hiše z lahko locirali tudi tik zraven občinskih bajt. tako pa so ponavadi vedno skrite nekje v kleti in se sramujejo pogledat v špegu. poskus in možnost obstaja in je bila ponujena že nekajkrat; dokler pa ne pade direktiva, da je zadeva povsem legalno zavajajoča, je pač tako, kot je. diagnoza gor ali dol. srce in hlače v tem primeru delujeta tako, kot zmoreta. opravičla sem se pa danes že enkrat. je treba do nezavest?
konc koncev je to moj lajf in vaš scenarij in me boli kurac, kako mate v planu. jest vem, kaj čutm in kako čutm in trenutno ne čutm nč. če to ni dovolj, da to epizodo do nadaljnega date na hladno, da plačam, kar je že davno odsluženo, potem pač užgite eno orgijo še na moj račun.
kaj šele porečejo alkoholiki, ki si prejšnji dan naredijo zaznamek o podganah in jim potem vsi sledniki grabijo zadnje noge. Baje so res doma v Clivelandu, ampak kakšnih trdnejših dokazov nisem uspela pobrati, ker je mali stvor potegnil rep čez hrip proti grabnu.
Irenca: Zmenjeno. Zdrahe … opažam, da so nekateri res zelo občutljivi. Mogoče bi morali vse skupaj jemati manj resno. Resnih problemov imamo že tako ali tako preveč.
mojca: Ne vem, zakaj se opravičuješ, ker ti, vsaj z moje strani, nihče ni ničesar zameril.
Tadej: Zakaj ne probaš?
Hektor: Samo sporočam, da je reden gost mojega bloga tudi moj oče, in mu sočen izraz verjetno ni prav nič po godu. Izraz pa ni primeren tudi za mladoletnike.
citroen: Če bi res videl trojno, potem bi bil sedaj okrog tebe že cel harem.
Bjonda: Ostala sem brez komentarja
9042008
pokahontas (20:11:08) :
sam da se neramnice omenijo pa se nam sname
vedno bolj mi je jasno zakaj ti Človek najeda za book
9042008
pokahontas (20:11:56) :
p.s. čeprav ne vem zakaj ga nuca, ker se je proglasil za introvertiranca
(zdej me bo ubou če bo tole bral )
9042008
Diana (20:24:31) :
ma kej zdej bi že celo knjigo? a na limonaste lupine, al kar tako, vsega po malem?
poka: Res ne vem, kaj danes ljudem dogaja. Objavim avtoportret, kar ni nič takšnega, saj ga je objavil že marsikdo, in poglej število komentarjev. Raje bi videla, če bi se jih toliko nabralo pri Transfiguraciji (na kar sem res ponosna) ali, recimo … operi Tosca.
Med tistimi, ki resnično, iz srca, cenijo moje delo in razumejo moje izražanje skozi fotografijo in ne besedo, je seveda Človek. Pravzaprav je on zaslužen, da ta blog sploh stoji.
Po moje si je book res že pošteno zaslužil. Zakaj jaz? Verjetno zato, ker se dobro poznava in mu pred mano ni nerodno početi traparij. Tudi introvertiranci se kdaj pa kdaj radi zazrejo v svojo čudovito podobo Če bi trdila obratno, bi bila verjetno velika laž
9042008
Diana (20:46:51) :
pje, ma samo niste samo vi štirje, no. mate pomagače, ha?
9042008
pokahontas (20:53:20) :
jah ni kej, fajn izgleda si, pa se komentarji naštepajo …no sej so tudi tehniko pohvalili kar pa tudi šteje
ma sej sem mu le fouš, da bo deležen lepih portretov …tk da iz mene malo zavist veje
Diana: Book je mišljeno kot knjiga fotografij, v Človekovem primeru, v privatne namene, kar pa ni tako osamljena želja. Že veliko ljudi me je prosilo za osebni book, ne glede na to, kaj so in kaj počnejo oziroma ne glede na njihov status oziroma njihov pedigree.
Recimo: Moj znanec je svojemu dekletu za rojstni dan poklonil moj book njenih fotografij. Fotografije so bile res estetske in, kot je sama dejala, je bilo to eno najlepših daril, ki jih je v svojem življenju sploh prejela.
Nekaterim fotografije ne pomenijo veliko, vendar meni osebno pomenijo ogromno. To je moje življenje, življenje, ki se ga bom čez trideset in več let najbolje spominjala prav skozi fotografijo. In takšnih vsekakor ni malo.
9042008
Diana (20:58:20) :
ja račke bojo precej direktno dobile, kar jim, pa sklepam, da mi po vseh nastavitvah tudi kompletna familija ne bo pretirano zamerila mojega pronicljivega in preračunljivega zavlačevanja. če sem prav slišala v tistem edinem pogovoru, ki ga lahko vzamem za legitimnega, je tudi celotna zgodba precej manj množično ciljana. Za letos. Kdo bi vedu, kam bo šlo drugo leto. Ekipa v pripravi je huda, da se vam sanja ne
9042008
lujza (21:03:47) :
ma kej boste potlej z njenimi fotkami, sej je pej buls, da kakega pubeca naprej rinete, al?
poka: absolutno šteje, tega nisem spregledala. Se opravičujem vsem vam, če je tako izpadlo.
Ne razumem, zakaj zavist, če se ti lahko uresniči?
UrošG: Na tej fotki že mogoče, na tisti v avantarju pa prav nič Točno tako! Point je v ideji!
To je fotografirano na ogledalcih cirka 7 x 12 cm, ki jih je moj bivši sosed pred davnimi leti uporabljal za izdelavo disco - kugle. Po dolgem ležanju v predalu, sem jih pred tremi dnevi ponovno odkrila, in dobila idejo. Za iskanje modela nisem bila razpoložena, zato sem bila model kar jaz.
Ogledalca sem prilepila na karton, ki je bil rahlo upognjen. Variant je toliko, kolikor je idej. Škoda le, da sem imela premalo časa, da bi izkoristila vso inspiracijo. Pa enkrat drugič, kar zna biti še bolje, saj se ideja s časoma lahko le še nadgradi.
9042008
trola (21:13:28) :
ma jest pa book pa cv pa televizijski program in cela četa naročil, blodim pa tle ko sem zboljena sam še bolj. karkol pa bo not, bo pa spet nova parodija na kikse storjene tam. poleg tega je moje znanje angleščine precej na psu in je relativno poceni dobit delovno silo, ki je tudi programsko usposobljena. ampak če je moja refolmulacija gornjih diktatov prek ravbarkomande pravilna, potem je v planu čist ena retrospektiva tistih pi*****, ki se dogajale s starinsko obdelano akustiko in so ptičke selivke zdaj spomladi prinesle nazaj v naše kraje. plus še kakšen vic obenem, pa bo. pa ne rečt spet mau mem, ko pol mi začne spet grba rast.
lujza: Jaz se nikamor ne rinem, ampak samo delam tisto, kar me veseli. Vsekakor pa me veseli tudi, da se je našlo kar veliko ljudi, ki moje delo ceni in podpira. In v čem je sedaj problem?
9042008
pokahontas (21:29:32) :
ne rabiš se opravičevati, no saj meni ne …nisem ciljala tak, kot si morda ti razumela
ma jaz pa poziranje je ko krava in šminka …tk, da dvomim, da bom kdaj posedovala book …če me pa “sreča pamet” pa saj vem, da te lahko pocukam
poka: Saj vem, gre se samo zato, da ne bo prišlo do kakšnih dodatnih nesporazumov.
Na bložični fotki s prav simpatično pačiš (tudi to je umetnost), zato se s tvojim komentarjem absolutno ne strinjam.
trola: Če pravilno razumem, potem sploh ni tako mimo in ne dopusti, da ti zraste grba, saj to res ni potrebno.
Tadej: poanta ni v narcisoidnosti, ampak v ideji Vsaj pri meni je bilo tako. In po pravici povedano, res ne poznam fotografa, ki še ni naredil avtoportreta. To ni nič neobičajnega, pravzaprav je zelo pogost pojav.
In tudi objava avtoportreta na blogu, sploh fotografskem, ni čisto nič novega.
Tadej: Če imaš idejo in kanček volje, se ideja skozi čas lahko samo še nadgradi. Za pozabljivost pa priporočam, da si pogruntavščino nekam zapišeš. Mogoče enkrat le pride prav.
Fotka mi je padla v oči že na naslovnici, po pa sem jo tok časa ven vlekla, da sem šele zdaj uspela priti sem
Najbolj mi je všeč, ker ponazarja človeško “razcepljenost” ali drugače rečeno to, da imamo v sebi več različnih delov, ki pa so vseeno toliko podobni, da lahko skupaj tvorijo celoto.
A moram napisat, kok je fotka kul? No, bom napisala, da gate trga.. No sem že, zdaj pa lahko grem…:)
9042008
rabarbara (23:56:45) :
Lepa fotografija. Lepa fotografinja.
10042008
komentator (07:56:36) :
Anka, upam samo, da te vsa ta hvala ne pokvari. Drugače pa ! thumbs up ! in pa ! če bi bil 10 let mlajši… !
Morska: lahko bi predstavljala človeško razcepljenost. Neverjetno, tudi sama sem pomislila na to. Pomislila sem pa tudi na kloniranje.
Ne, ni ti treba pisat, da ti je fotka kul, bolj me zanima tvoje dojemanje fotografije same, kot v tem primeru, ko si omenila razcepljenost.
rabarbara: Hvala in oglasi se še kaj
komentator: moram priznati, da sem tvoje komentarje že zelo pogrešala, saj sva imela že kar nekaj, vsaj meni, zanimivih debat. Škoda, da nimaš bloga, da bi se še jaz kdaj oglasila pri tebi. Kakšna beseda o fotografiji in dojemanju te umetnosti bi se mi nadvse prilegla.
Hvala res lahko hitro pokvari, vendar jaz, vsaj upam, ostajam takšna kot sem, tako tudi moje fotografije. Če vsaj nekomu, z mojim delom, vsaj za trenutek polepšam dan, je moj namen dosežen. Kar se pa komenatrjev tiče, pa še vedno menim, da ni potrebno vsega jemati smrtno resno. Bolje, če vzamemo malo za hec.
Drugače me pa res zanima, koliko misliš, da sem stara? Mogoče pa z leti niti nisva tako narazen, kot se zdi … Sicer ne vem, koliko jih šteješ ti, ampak vseeno.
Jazzy: Dobro, da na koncu ne bom jaz obvisela na steni me je že malo skrbelo, še huje bi bilo, če bi me kar nagačila. Ojej, da obvisim na steni, kot trofeja. Groza …. me kar malo zmrazi. Slikca je veliko bolj omiljena varianta. Vsaj nič ne boli. Ampak, da ti sedaj rečem, ej dobiš slikco, bi bil res ogromen egotrip.
Anka, na sliki izgledaš slabih dvajset.
Vendar vemo, da obstaja Photoshop zato ti za goljufanje prištejem 5 let. Tako da - 25, čeprav ne verjamem da boš priznala resnično starost, ker si pač ženska
Kar se pa mojega bloga tiče…žal ne obstaja. Pomanjkanje časa me ubija, tisti en zapis letno pa tudi ne vem če bi kdo prebral. Raje si vzamem zjutraj par minut za pregled tvojega, dan mi vsekakor polepša (tvoj namen je bil ITAK dosežen že s prvim zapisom).
11042008
mateja (13:13:12) :
spet ena fajn ideja izpod tele tvoje kape! supeeeeeeeer slika!
(je pa lepa tale nasa anka ane! u zivo je se lepsa!)
11042008
Tomac (17:59:03) :
Bravo !!!
12042008
zimb (21:48:44) :
samovšečna punca. ja no sej nečimernost je tut neka lastnost. vem da je šlo bojda le za idejo pa da drugi fotografi tudi delajo avtoportrete - razlika je samo v tem, da ti fotko na kateri si ne bi bila všeč ne bi objavila - ne glede na idejo.
ampak saj to tudi sama že veš, samo da te spomnim.
Žiga G. : Hvala, in kaj še čakaš? Aparat v roke in gremooo! Akcija!
Katja in Tomac: Thanks
komentator: Klanjam se tistemu, ki je izumil photoshop. Lahko mi prišteješ še par let
Me veseli … še se oglasi Glede bloga si mi pa enkrat že razlagal. Vem ja, že v drugo sem rekla isto : škoda, da nimaš bloga …
mateja: Tako pocukranega komentarja pa še ne. Saj vem, da se poznava, ampak ni potrebno pretiravati
ps: Zato te imam rada, ker me vedno nasmeješ
zimb: Hvala, ampak če si dobro prebral vse moje komentarje, potem si verjetno že opazil, da sem že nekajkrat poudarila, da je fotografija obdelana v photoshopu. Če bi bila res samovšečna, potem računalniška kozmetična kura verjetno ne bi bila potrebna To je prvo in drugo:
To fotografijo sem izbirala popolnoma enako, kot vse prejšnje. Izbrala sem pač tisto, ki se mi je zdela najboljša. Tokrat je bil to avtoportret.
In sedaj vprašanje za tebe glede na trditev, ki si jo podal:
Zakaj pa potem drugi fotografi, glede na vso možno izbiro, ki jo imajo, ne objavijo tistega, kar se jim zdi najboljše (avtoportret) ? Ali se to ne sliši malo skregano z logiko?
Človek: Res je
ps: Poglej, poglej, ob kateri uri si spisal tale komentar. A ti mene malo izzivaš? Sej veš, kam pes taco moli
Jaz sem pa mislil, da je to vrat od violončela, so pa le naramnice,vidi se tako, kakor da so to strune.
15042008
zimb (15:49:17) :
kar sem hotel povedat je to, da fotografijo jemljem kot del umetnosti in kot taka je zanimiva kadar se bliža resnici, oz. če je že uporabljena neresničnost to idejo nagovarja jasno. mogoče je tebi bližje fashion fotografija, ki je seveda tudi lahko zanimiva.
da sem bolj konkreten. malo si poglej avtoportrete od van gogha, mogoče bo bolj jasno. pa po drugi strani, če govorimo o fashion fotografiji recimo avtoportrete od anton corbijna.
Meni se zdi prava skrunitev ikone, če gre za avtoportret, zmanipuliran v fotošopu. In če je zadaj še kakšen poseben namen, je potem to zelo obremujoč razlog za nedeljsko delo. Obenem pa seveda ostaja povsem nedorečeno, kaj je avtorica sploh želela storiti, s tem ko je zmanipulirala samo sebe. Iz procesa pade tako nekdo povsem drug. Vprašanje zavedanosti in zavedenosti ustvarjalnega procesa ostaja tako neodgovorjeno, občinstvo pa lačno resnice.
Nekateri si drznejo ob teh akcijah podati za izgovor, da to počnejo v imenu umetnosti, ljubezni in lepote; le redki priznajo, da jim gre le za posel.
Me pa zanima original, čist iz firbca.
janez: violončelo, hm … zelo lep instrument, vendar, če bi bil že kakšen instrument poleg mene, je to klavir Sicer pred leti, ker, če me danes posedeš za klaviaturo, glava razmišlja pravilno, prsti pa ne ubogajo Tako, da tudi to odpade
zimb: aha, razumem, kaj hočeš povedati. Pri prvem komentarju sem se bolj osredotočila na samovšečnost.
Mislim, da se vsak umetnik upodablja drugače in tako kot njemu paše, saj ima možnost izbire. Po mojem mnenju se umetniki upodabljajo tako, kot se počutijo, razen, če ima njihov avtoportret spet nek tretji namen. Tako kot vsak v življenu, tudi umetniki preživljajo različna obdobja, kar se seveda odraža v njihovi umetnosti, ni pa nujno. Verjetno bi se 10 let nazaj upodobila drugače oziroma sem se, kot danes, in verjetno se bom čez 10 let spet drugače. Ali bom lepa, grda, jezna, vesela, razcapana … je odvisno od počutja in namena.
Sicer pa, ja, res je, zanima me modna fotografija. Ampak tega portreta ne štejem med modno, čeprav močno asociira na modo.
In, če se še vprašava, kaj pravzaprav sploh je umetnost? Moje mnenje je takšno, da je umetnost pravzaprav vse, kar je umetno - izpeljano iz človeškega uma. Lahko je tudi zobotrebec umetnost. Zakaj pa ne? Seveda pa imajo vsake oči svojega malarja. Recimo, za večino ljudi abstraktni umetnik sploh ni umetnik, ker so mnenja, da so takšno packarijo zmožni tudi sami narisati. Veliko boj jih impresionira realni portret ali 1001 upodobitev Blejskega otoka s cerkvico, saj, kaj češ, ta zna pa res lepo risati. Zobotrebec je pa itak bolj praktičnega namena, pa tako ali tako ne more biti umetnost. Recimo.
Mislim, da si umetnost razlaga vsak po svoje, kar je tudi prav.
Terezka: Absolutno ne gre za manipulacijo, oziroma lahko, saj je pravzaprav že make - up in frizura manipulacija. Manipulacija je lahko tudi samo pogled, način oblačenja, mimika obraza, odziv, beseda, dejanje … vendar potem v vsakdanjem življenju prav vsi vsaj malo manipuliramo, kar je še kako res.
Zakaj se ne bi popravila v photoshopu, če je tudi photoshop del fotografije? Ali misliš, da v analogni fotografiji retuša ne obstaja? Pa še kako se retušira tisto, kar je moteče, saj vsak fotograf stremi k temu, da je njegov izdelek čim bolj popoln v katerem koli smislu in ne glede na to, kaj je fotografirano (tukaj izključujem samo dokumentarno fotografijo). Važno je, da bistvo ni spremenjeno, kar pa na mojem portretu absolutno ni. V bistvu je original drugačen od tega le za zelo izurjeno oziroma naučeno ‘fotografsko’ oko, vendar mi ga je ne smiselno dodajati, ker je ta avtoportret, ki je trenutno objavljen, moj končni izdelek in končni izdelek je tisti pravi. Kot sem pa že povedala, se umetniki upodabljajo na različne načine in sicer takšne, ki jim najbolj odgovarjajo. Se pravi, če se je, kot je že zimb dal primer, Vincent Van Gogh upodobil impresionistično, ker je bil impresionist, kar ni niti malo realno (v vizualnem smislu), ali so potem tudi njegovi avtoportreti skrunitev njegove ikone?
In še reklamni namen … po pravici povedano, moj namen ni bil reklamni. Daleč od tega, vendar glede na odziv in število komentarjev je bila res velika reklama za mene, priznam, ampak tega absolutno nisem načrtovala.
Sicer, kaj pa danes ni reklama? Ali je pozitivna ali negativna.
18042008
Adrema (16:05:20) :
Anka, mi lahko pošlješ kontakt, kjer te lahko dobimo. Iščemo fotografa za en dogodek.
Hvala.
Lp
Maja
18042008
zverina (22:19:03) :
Razlogi za zgodnje bujenje so kljub nenormalnim sobotnim urah utemeljeni in če penzionisti hočejo sedet za knjigo tudi ob pol enajstih, potem jim je potrebno ustreči s polno malho interneta in polnim krožnikom zelenjavne juhe. Za nameček dva kroga na 60metrov in lekcija zlatega prepečenca, pa bo. Za svojih 75 let je mladunče precej okorno in potrebno bo preventilirati vse neprezračeno podstrešje. Jutri bomo pa jokali nad sadovnjakom z magnolijami z edinimi mačkonastimi čevlji brez žoge. Zverinsko vpitje pač sovpada z renomejem hrumenja motorjev na gorskih dirkah
mojstrsko…pa še črnobelo, kar mi je sploh všeč.
čudovito… malo spominjaš na audrey tautou… ali pa precej.
Super. Samo črn rob je predebel.
a jaz to vidim bradavičko?
freaky: A si ti mogoče iz okolice Bleda oz. Jesenic? V bistvu iz zgornjega konca Gorenjske?
matej: eh
kaj pa vem …. mogoče iz določenega kota. Jaz imam veliko bolj okrogel obraz. Res sem pa opazila
podobnosti v ustnicah, očeh in obrveh
Marko Crnkovič: Lahko si oddahneš, ker sem se odločala med tem in še enkrat debelejšim robom
Če bi bil črn rob ožji, je (vsaj po moje) bolje, da ga sploh ni, ali pa je ekstremno tanek. Tokrat sem se odločila za masivo. 
babica: malo me je zeblo
ne me jebat!
Dobra fotka. Pa še dober AP. Really nice
Zelo lepo. Lepa si, pa še fotografinja.
Tadej: saj te samo gledam
Človek: Hvala
In veš zakaj so bila pravzaprav namenjena ta ogledalca, ki sem jih po dolgem času odkrila doma v predalu? Za izdelavo ‘disco-kugle’ 
Dajana:
Manjše napakice so mi popravili v kozmetičnem salonu photoshop 
ja ta salon pa poznam, je zelo učinkovit
Dajana morš probat
anka, huda si jebemo …
Tadej: Očitno me naramnice naredijo sexi
Mogoče bi jih morala prakticirati tudi v realnem življenju.
mhm, zelo, poskusi, nimaš kaj za zgubit
aha
ze vem
point je tam, da se na konc več ne locira mene, ki sem ziher, ampak se kar vsi vidjo tam, kjer jih ni, ha?
al je glih kontra? demit, je vozl tole :D:D:D
ma je bol humorno, ako se poštarta iz nulte nepoznane točke. da ne govorim, da je nasploh za pisca bolj humano. čeprav po drugi strani bode prav zabavno debatirati povsem zemljske resnice, o katerih že dolgo ni nobene. pa čeprav virtualno

najboljš, da se arhivarim kar tam, kjer se že trudim donedavnega, al kaj?
sej ne vem več, kaj. porkamast. vi ste vsi takist, de nubenga ne vem, pa ne morem pol tople vode odkrivat. ne bi dal mal pospeška, ker drugač bom počakala da naklofam kej druzga
lujza: Point je v tem, da na žalost, kljub trudu, v tvojem komentarju ne vidim poante.
Lahko, da sem kaj spregledala, vendar dvomim
Tadej: hmm, mogoče …
Prodam dve kantici, iz nafte izdelanega maziva, šifra - za lažji zdrs
tecnstrdesc: Desci. Bolj ste stari, bolj vas meče
Mehka svetloba. Mal amelijevska si
jojo, bo kr za ponucat!
vranika: če prav razumem, smo spet pri Audrey Tautou
inšpektor: očitno se pozna ura res že malo pozna
Fotka mi je všeč, samo nekateri obiskovalci so rahlo spolzki
Tečnstrdesc: Hvala, in naj le pazijo, da jim ne zdrsne … auč
všeč so mi izrazne fotografije. ob katerih postanem, se oddahnem.
prijazen pozdrav!
M.
anka (23:46:46) :
freaky: A si ti mogoče iz okolice Bleda oz. Jesenic? V bistvu iz zgornjega konca Gorenjske
iz Begunj prihajam
3 hude bejbe!! Kul!
Ja, lep človk si, tk da s fotko same sebe že težko fališ.
lp,
M
Bravo!
vuhu huda fotka …
MICA: Meni tudi … Moj izraz na obrazu pa predstavlja naslednjo misel: ”Kdaj, za vraga, se bo že sprožil samosprožilec ?”
freaky: Sem mi je dozdevalo, da sva nekje blizu.
Begunje, lep konec … v poletnem in jesenskem času zelo rada zahajam v vašo prelepo Drago. Tam se velikokrat spotoma ustavim na ‘ranču’ pri Marjanci in Tončku, kjer si spočijem možgane in napolnim baterije. Verjetno točno veš, kje mislim …
Matej R: Tri hude bejbe so O.K., dokler niso prstjene. Takrat je še ena preveč
Mr Mojo: Upam, da boste v kratkem nastopali kje v bližini, da še jaz rečem: ”Bravo !”
pokahontas: Meni je tudi všeč, zato sem jo pa dala gor. Tistih, na katerih sem oblečena samo v naramnice, pa ne mislim objavljati

Ni za mladoletne obiskovalce
Anka:
24. 4. v Cvetličarni kot predskupina Chrisu Jaggerju.
See you there!
lp
nadzorna plošča -> nastavitve -> vsebina za odrasle -> objaviš fotko
Mr Mojo: Uf, predskupina ste temu norcu ?!! Samo kaj, ko je to, če me spomin ne vara, v Mariboru
Ne vem, če imam čas priti do tja, razen, če si vzamem dopust.
Matej R: Življenje v iluziji je včasih res lepše. Nisem vedno, včasih me pa vseeno piči ta tečen komar.
Tadej: Tokrat se boste, po domače povedano, obrisali pod nosom
Sicer je pohujšljivih spletnih vsebin skoraj več kot ostalih, tako, da ne bo velike škode. 
@anka:
ni v Mariboru.
Cvetličarna, Media park, v Ljubljani zraven VPK/POP Tvja.
Mr Mojo: Aaaaaaaha, jaz sem bila do sedaj samo v Mariborski

Ta varianta je resnično bolj izvedljiva. Si bom zabeležila datum, mogoče pa še res pridem. Škoda bi bilo zamuditi
Respect za fotko! Odlično!
In lepa si, ful!
zezaaam
saj veš da nisem taki … da ne bi 
aja…jst bi mela une kjer si samo z naramnicami
Nisem mladoletna, častna titova! 
Tadej: To je bila ena taka ‘tiha želja’. Bom vzela kot kompliment.
irenca: Vse skupaj mi postaja malo sumljivo
zezaaaaaaaaaaam
Ej, ne vem, mogoče te zanima (enkrat si mi rekla, da nej ti povem, ko bo kej (meni) zanimivga okrog), spomnla sem se nate - Iggy in Stoogesi so junija v Benetkah.
ja hudiča, kam nej gledam zdej, ko je taka polava frisov?
Irenca: Sedaj sem hotela nekaj napisati, pa se raje vzdržim, ker bi bilo too much
Nič resnega, samo zajebancija, ki bi jo marsikdo lahko zelo narobe vzel.
Iggy pop?!! Za Iggy pop - ovce se pa res splača pri - pop- ati v Benetke. Fiiijuuu, tole je pa resno za razmisliti. Hvala za informacijo …
pejnourt, s čist abnormalno razumljiva, Anči. Za popat ja, ampak kaj ma Iggy zravn, pa nič jasno. Če je sploh uno prej zasijano s temo. Al kaj, hudiča. Ne me nervirat, če ne bom slikaparat ponucala za račun od smetnjakov. Porkamadona, če vi tole sam berete in nč ne tuhtate zraven, se mora slišat glamurozno
Nakažte kej, porkafix!
You’re welcome!
Če se boš pa odločila pa sporoči obvezno!
Ja, ja, tudi mene srbijo prsti ma bolš da se vzdržimo, resnoba do groba ne dovoli smeha brez greha
Že tako je preveč zdrah v vasi Blogos
Čeprav… mam pa novo masažno olje veš…
:lol:
[pečen maček is my middle name] 
ah, ja Iggy bo pač mau počakal, da preberemo vse stripe in takrat bo zmanjkalo jajc za cvret. Kaj čem, I’ve never been too good at matchmaking games and u know it

Predraga cena za nič užitkov in če moram podpisat, storim tudi to
stojko: mogoče gre za psihološki test
slow: Oprosti, glede na to, da je Iggy - eva glasba (rock oz. punk ali karkoli že je) tako popularna, da jo lahko smatram že pod pop. Vsaj pred leti …
Imaš prav, večkar bi lahko napeli svoje sive celice 
S tuhtanjem je pa tako: Če se mi da, tuhtam, če se mi pa ne da, pa ne tuhtam, razen, če je to nujno potrebno
pač delaš, kar se zdi prav in v skladu s tabo, a ne? ne gre za natolcevanju o prodajanju in plačevanju, gre pač za to, da je kompenzacija edino možna, če se zdi sprejemljiva. in denar pač ni sveta vladar. pa četudi je cena za to kakšno obdobje brez doma. če doma ni, ga tudi hudič vzet ne more in temu ni oporekat. hoditi za akcije in napbirat plus točke, zaradi tega, ker je takšen namig, je sicer ena od precej vidnih možnosti. za povsem fizičnim ozadjem pa se skriva povsem etično pogorje, ki pač predlaga še eno alternativo. najbrž precej bolj zavozljano in sklepam da tudi travmatično. ako bi se vse kurbe prodajale z ljubeznijo, potem bi tudi javne hiše z lahko locirali tudi tik zraven občinskih bajt. tako pa so ponavadi vedno skrite nekje v kleti in se sramujejo pogledat v špegu. poskus in možnost obstaja in je bila ponujena že nekajkrat; dokler pa ne pade direktiva, da je zadeva povsem legalno zavajajoča, je pač tako, kot je. diagnoza gor ali dol. srce in hlače v tem primeru delujeta tako, kot zmoreta. opravičla sem se pa danes že enkrat. je treba do nezavest?
konc koncev je to moj lajf in vaš scenarij in me boli kurac, kako mate v planu. jest vem, kaj čutm in kako čutm in trenutno ne čutm nč. če to ni dovolj, da to epizodo do nadaljnega date na hladno, da plačam, kar je že davno odsluženo, potem pač užgite eno orgijo še na moj račun.
haha, kolk komentarjev, če dam js svojo sliko gor, grejo kvečjemu v minus
tri pizde, ha
Uh ne vem HIK a je pijača kriva da trojno vidim ali so začel fotkiče na tri leče delat…
prokleta pijača
kaj šele porečejo alkoholiki, ki si prejšnji dan naredijo zaznamek o podganah in jim potem vsi sledniki grabijo zadnje noge. Baje so res doma v Clivelandu, ampak kakšnih trdnejših dokazov nisem uspela pobrati, ker je mali stvor potegnil rep čez hrip proti grabnu.
a pol je dost, če je kolikor toliko pravokotne oblike, ki še precej vleče na kvadrat, pa tudi če malo počasi hodi?
Irenca: Zmenjeno.
Zdrahe … opažam, da so nekateri res zelo občutljivi. Mogoče bi morali vse skupaj jemati manj resno. Resnih problemov imamo že tako ali tako preveč.
mojca: Ne vem, zakaj se opravičuješ, ker ti, vsaj z moje strani, nihče ni ničesar zameril.
Tadej: Zakaj ne probaš?
Hektor: Samo sporočam, da je reden gost mojega bloga tudi moj oče, in mu sočen izraz verjetno ni prav nič po godu.
Izraz pa ni primeren tudi za mladoletnike.
citroen: Če bi res videl trojno, potem bi bil sedaj okrog tebe že cel harem.
Bjonda: Ostala sem brez komentarja
sam da se neramnice omenijo pa se nam sname
vedno bolj mi je jasno zakaj ti Človek najeda za book
p.s. čeprav ne vem zakaj ga nuca, ker se je proglasil za introvertiranca
)
(zdej me bo ubou če bo tole bral
ma kej zdej bi že celo knjigo? a na limonaste lupine, al kar tako, vsega po malem?
poka: Res ne vem, kaj danes ljudem dogaja. Objavim avtoportret, kar ni nič takšnega, saj ga je objavil že marsikdo, in poglej število komentarjev.
Raje bi videla, če bi se jih toliko nabralo pri Transfiguraciji (na kar sem res ponosna) ali, recimo … operi Tosca. 
Tudi introvertiranci se kdaj pa kdaj radi zazrejo v svojo čudovito podobo
Če bi trdila obratno, bi bila verjetno velika laž 
Med tistimi, ki resnično, iz srca, cenijo moje delo in razumejo moje izražanje skozi fotografijo in ne besedo, je seveda Človek. Pravzaprav je on zaslužen, da ta blog sploh stoji.
Po moje si je book res že pošteno zaslužil. Zakaj jaz? Verjetno zato, ker se dobro poznava in mu pred mano ni nerodno početi traparij.
pje, ma samo niste samo vi štirje, no. mate pomagače, ha?
jah ni kej, fajn izgleda si, pa se komentarji naštepajo
…no sej so tudi tehniko pohvalili kar pa tudi šteje
ma sej sem mu le fouš, da bo deležen lepih portretov …tk da iz mene malo zavist veje
Fletna in idejna fotka. Ampak resno spominjaš na Amelie
Vsaj na tejle fotki. V čem pa je tole fotkano, ogledalo?
Diana: Book je mišljeno kot knjiga fotografij, v Človekovem primeru, v privatne namene, kar pa ni tako osamljena želja. Že veliko ljudi me je prosilo za osebni book, ne glede na to, kaj so in kaj počnejo oziroma ne glede na njihov status oziroma njihov pedigree.
Recimo: Moj znanec je svojemu dekletu za rojstni dan poklonil moj book njenih fotografij. Fotografije so bile res estetske in, kot je sama dejala, je bilo to eno najlepših daril, ki jih je v svojem življenju sploh prejela.
Nekaterim fotografije ne pomenijo veliko, vendar meni osebno pomenijo ogromno. To je moje življenje, življenje, ki se ga bom čez trideset in več let najbolje spominjala prav skozi fotografijo. In takšnih vsekakor ni malo.
ja račke bojo precej direktno dobile, kar jim, pa sklepam, da mi po vseh nastavitvah tudi kompletna familija ne bo pretirano zamerila mojega pronicljivega in preračunljivega zavlačevanja. če sem prav slišala v tistem edinem pogovoru, ki ga lahko vzamem za legitimnega, je tudi celotna zgodba precej manj množično ciljana. Za letos. Kdo bi vedu, kam bo šlo drugo leto. Ekipa v pripravi je huda, da se vam sanja ne
ma kej boste potlej z njenimi fotkami, sej je pej buls, da kakega pubeca naprej rinete, al?
poka: absolutno šteje, tega nisem spregledala. Se opravičujem vsem vam, če je tako izpadlo.
Ne razumem, zakaj zavist, če se ti lahko uresniči?
UrošG: Na tej fotki že mogoče, na tisti v avantarju pa prav nič
Točno tako! Point je v ideji! 
Po dolgem ležanju v predalu, sem jih pred tremi dnevi ponovno odkrila, in dobila idejo. Za iskanje modela nisem bila razpoložena, zato sem bila model kar jaz.
To je fotografirano na ogledalcih cirka 7 x 12 cm, ki jih je moj bivši sosed pred davnimi leti uporabljal za izdelavo disco - kugle.
Ogledalca sem prilepila na karton, ki je bil rahlo upognjen. Variant je toliko, kolikor je idej. Škoda le, da sem imela premalo časa, da bi izkoristila vso inspiracijo. Pa enkrat drugič, kar zna biti še bolje, saj se ideja s časoma lahko le še nadgradi.
ma jest pa book pa cv pa televizijski program in cela četa naročil, blodim pa tle ko sem zboljena sam še bolj. karkol pa bo not, bo pa spet nova parodija na kikse storjene tam. poleg tega je moje znanje angleščine precej na psu in je relativno poceni dobit delovno silo, ki je tudi programsko usposobljena. ampak če je moja refolmulacija gornjih diktatov prek ravbarkomande pravilna, potem je v planu čist ena retrospektiva tistih pi*****, ki se dogajale s starinsko obdelano akustiko in so ptičke selivke zdaj spomladi prinesle nazaj v naše kraje. plus še kakšen vic obenem, pa bo. pa ne rečt spet mau mem, ko pol mi začne spet grba rast.
Diana: Kam točno sedaj pes taco moli?
lujza: Jaz se nikamor ne rinem, ampak samo delam tisto, kar me veseli. Vsekakor pa me veseli tudi, da se je našlo kar veliko ljudi, ki moje delo ceni in podpira. In v čem je sedaj problem?
ne rabiš se opravičevati, no saj meni ne …nisem ciljala tak, kot si morda ti razumela
ma jaz pa poziranje je ko krava in šminka
…tk, da dvomim, da bom kdaj posedovala book …če me pa “sreča pamet” pa saj vem, da te lahko pocukam 
poka: Saj vem, gre se samo zato, da ne bo prišlo do kakšnih dodatnih nesporazumov.
Na bložični fotki s prav simpatično pačiš (tudi to je umetnost), zato se s tvojim komentarjem absolutno ne strinjam.
trola: Če pravilno razumem, potem sploh ni tako mimo in ne dopusti, da ti zraste grba, saj to res ni potrebno.
nah, nisem tak narcis da bi sebe slikal …
Poka in Anja, ne opravlejta, k jest vse vidm
Tadej: poanta ni v narcisoidnosti, ampak v ideji
Vsaj pri meni je bilo tako. In po pravici povedano, res ne poznam fotografa, ki še ni naredil avtoportreta. To ni nič neobičajnega, pravzaprav je zelo pogost pojav.
In tudi objava avtoportreta na blogu, sploh fotografskem, ni čisto nič novega.
Človk: Anko si pa spregledal
Anka, sam res… Pa ti si me tudi opravljala
ej, resno, da bi se sam sliko, sem pomislil, ampak ideja kar hitro zbledi …
Človek: Vendar Anja je bila največja hinavka, jaz sem te samo branila! Tale Anja … kamorkoli pride, so samo problemi z njo.
Tadej: Če imaš idejo in kanček volje, se ideja skozi čas lahko samo še nadgradi. Za pozabljivost pa priporočam, da si pogruntavščino nekam zapišeš.
Mogoče enkrat le pride prav.
Anka nč se ne laž, sem jest vse slišov
Človk: Zdaj sva ga pa s poko upleli. Anja naju je zašpecala.
vidim, da še vedno znam zakurit ogenj brez vžigalice
Anja naj pa sPOKA na keri drug blog
kaj če bi se dobila, bi me lahko ti slikala ?
poka:
Prav ji je!
Tadej: če sem že marsikoga, ne vem, zakaj ne bi mogla še tebe.
Fotka mi je padla v oči že na naslovnici, po pa sem jo tok časa ven vlekla, da sem šele zdaj uspela priti sem
Najbolj mi je všeč, ker ponazarja človeško “razcepljenost” ali drugače rečeno to, da imamo v sebi več različnih delov, ki pa so vseeno toliko podobni, da lahko skupaj tvorijo celoto.
A moram napisat, kok je fotka kul? No, bom napisala, da gate trga.. No sem že, zdaj pa lahko grem…:)
Lepa fotografija. Lepa fotografinja.
Anka, upam samo, da te vsa ta hvala ne pokvari. Drugače pa ! thumbs up ! in pa ! če bi bil 10 let mlajši… !
bejbi s tole si za moje okus posekala vse.. fenomenalna, jaz bi te mela kar na steni
sliko ne tebe, da se razumemo
svaka čast 
Morska: lahko bi predstavljala človeško razcepljenost. Neverjetno, tudi sama sem pomislila na to. Pomislila sem pa tudi na kloniranje.
Ne, ni ti treba pisat, da ti je fotka kul, bolj me zanima tvoje dojemanje fotografije same, kot v tem primeru, ko si omenila razcepljenost.
rabarbara: Hvala in oglasi se še kaj
komentator: moram priznati, da sem tvoje komentarje že zelo pogrešala, saj sva imela že kar nekaj, vsaj meni, zanimivih debat. Škoda, da nimaš bloga, da bi se še jaz kdaj oglasila pri tebi. Kakšna beseda o fotografiji in dojemanju te umetnosti bi se mi nadvse prilegla.
Sicer ne vem, koliko jih šteješ ti, ampak vseeno.
Hvala res lahko hitro pokvari, vendar jaz, vsaj upam, ostajam takšna kot sem, tako tudi moje fotografije. Če vsaj nekomu, z mojim delom, vsaj za trenutek polepšam dan, je moj namen dosežen. Kar se pa komenatrjev tiče, pa še vedno menim, da ni potrebno vsega jemati smrtno resno. Bolje, če vzamemo malo za hec.
Drugače me pa res zanima, koliko misliš, da sem stara? Mogoče pa z leti niti nisva tako narazen, kot se zdi …
Jazzy: Dobro, da na koncu ne bom jaz obvisela na steni
me je že malo skrbelo, še huje bi bilo, če bi me kar nagačila. Ojej, da obvisim na steni, kot trofeja. Groza …. me kar malo zmrazi. Slikca je veliko bolj omiljena varianta. Vsaj nič ne boli. Ampak, da ti sedaj rečem, ej dobiš slikco, bi bil res ogromen egotrip. 
Odlična ideja, odlična izvedba! Fotka.
Odlično!
Anka, na sliki izgledaš slabih dvajset.
Vendar vemo, da obstaja Photoshop zato ti za goljufanje prištejem 5 let. Tako da - 25, čeprav ne verjamem da boš priznala resnično starost, ker si pač ženska
Kar se pa mojega bloga tiče…žal ne obstaja. Pomanjkanje časa me ubija, tisti en zapis letno pa tudi ne vem če bi kdo prebral. Raje si vzamem zjutraj par minut za pregled tvojega, dan mi vsekakor polepša (tvoj namen je bil ITAK dosežen že s prvim zapisom).
spet ena fajn ideja izpod tele tvoje kape! supeeeeeeeer slika!
(je pa lepa tale nasa anka ane! u zivo je se lepsa!)
Bravo !!!
samovšečna punca. ja no sej nečimernost je tut neka lastnost. vem da je šlo bojda le za idejo pa da drugi fotografi tudi delajo avtoportrete - razlika je samo v tem, da ti fotko na kateri si ne bi bila všeč ne bi objavila - ne glede na idejo.
ampak saj to tudi sama že veš, samo da te spomnim.
Zimb zdrava samopodoba ni nujno nečimernost…
Žiga G. : Hvala, in kaj še čakaš? Aparat v roke in gremooo! Akcija!
Katja in Tomac: Thanks
komentator: Klanjam se tistemu, ki je izumil photoshop. Lahko mi prišteješ še par let
Glede bloga si mi pa enkrat že razlagal. Vem ja, že v drugo sem rekla isto : škoda, da nimaš bloga …
Me veseli … še se oglasi
mateja: Tako pocukranega komentarja pa še ne.
Saj vem, da se poznava, ampak ni potrebno pretiravati 
ps: Zato te imam rada, ker me vedno nasmeješ
zimb: Hvala, ampak če si dobro prebral vse moje komentarje, potem si verjetno že opazil, da sem že nekajkrat poudarila, da je fotografija obdelana v photoshopu. Če bi bila res samovšečna, potem računalniška kozmetična kura verjetno ne bi bila potrebna
To je prvo in drugo:
To fotografijo sem izbirala popolnoma enako, kot vse prejšnje. Izbrala sem pač tisto, ki se mi je zdela najboljša. Tokrat je bil to avtoportret.
In sedaj vprašanje za tebe glede na trditev, ki si jo podal:
Zakaj pa potem drugi fotografi, glede na vso možno izbiro, ki jo imajo, ne objavijo tistega, kar se jim zdi najboljše (avtoportret) ? Ali se to ne sliši malo skregano z logiko?
Človek: Res je
Sej veš, kam pes taco moli
ps: Poglej, poglej, ob kateri uri si spisal tale komentar. A ti mene malo izzivaš?
Hehe, Anka, kaj pa veš… (se naslanja na izziv
)
Jaz sem pa mislil, da je to vrat od violončela, so pa le naramnice,vidi se tako, kakor da so to strune.
kar sem hotel povedat je to, da fotografijo jemljem kot del umetnosti in kot taka je zanimiva kadar se bliža resnici, oz. če je že uporabljena neresničnost to idejo nagovarja jasno. mogoče je tebi bližje fashion fotografija, ki je seveda tudi lahko zanimiva.
da sem bolj konkreten. malo si poglej avtoportrete od van gogha, mogoče bo bolj jasno. pa po drugi strani, če govorimo o fashion fotografiji recimo avtoportrete od anton corbijna.
Meni se zdi prava skrunitev ikone, če gre za avtoportret, zmanipuliran v fotošopu. In če je zadaj še kakšen poseben namen, je potem to zelo obremujoč razlog za nedeljsko delo. Obenem pa seveda ostaja povsem nedorečeno, kaj je avtorica sploh želela storiti, s tem ko je zmanipulirala samo sebe. Iz procesa pade tako nekdo povsem drug. Vprašanje zavedanosti in zavedenosti ustvarjalnega procesa ostaja tako neodgovorjeno, občinstvo pa lačno resnice.
Nekateri si drznejo ob teh akcijah podati za izgovor, da to počnejo v imenu umetnosti, ljubezni in lepote; le redki priznajo, da jim gre le za posel.
Me pa zanima original, čist iz firbca.
človek: pa ti ni ravno uspelo, he, he …
janez: violončelo, hm … zelo lep instrument, vendar, če bi bil že kakšen instrument poleg mene, je to klavir
Sicer pred leti, ker, če me danes posedeš za klaviaturo, glava razmišlja pravilno, prsti pa ne ubogajo
Tako, da tudi to odpade
zimb: aha, razumem, kaj hočeš povedati. Pri prvem komentarju sem se bolj osredotočila na samovšečnost.
Mislim, da se vsak umetnik upodablja drugače in tako kot njemu paše, saj ima možnost izbire. Po mojem mnenju se umetniki upodabljajo tako, kot se počutijo, razen, če ima njihov avtoportret spet nek tretji namen. Tako kot vsak v življenu, tudi umetniki preživljajo različna obdobja, kar se seveda odraža v njihovi umetnosti, ni pa nujno. Verjetno bi se 10 let nazaj upodobila drugače oziroma sem se, kot danes, in verjetno se bom čez 10 let spet drugače. Ali bom lepa, grda, jezna, vesela, razcapana … je odvisno od počutja in namena.
Sicer pa, ja, res je, zanima me modna fotografija. Ampak tega portreta ne štejem med modno, čeprav močno asociira na modo.
In, če se še vprašava, kaj pravzaprav sploh je umetnost? Moje mnenje je takšno, da je umetnost pravzaprav vse, kar je umetno - izpeljano iz človeškega uma. Lahko je tudi zobotrebec umetnost. Zakaj pa ne? Seveda pa imajo vsake oči svojega malarja. Recimo, za večino ljudi abstraktni umetnik sploh ni umetnik, ker so mnenja, da so takšno packarijo zmožni tudi sami narisati. Veliko boj jih impresionira realni portret ali 1001 upodobitev Blejskega otoka s cerkvico, saj, kaj češ, ta zna pa res lepo risati. Zobotrebec je pa itak bolj praktičnega namena, pa tako ali tako ne more biti umetnost. Recimo.
Mislim, da si umetnost razlaga vsak po svoje, kar je tudi prav.
Terezka: Absolutno ne gre za manipulacijo, oziroma lahko, saj je pravzaprav že make - up in frizura manipulacija. Manipulacija je lahko tudi samo pogled, način oblačenja, mimika obraza, odziv, beseda, dejanje … vendar potem v vsakdanjem življenju prav vsi vsaj malo manipuliramo, kar je še kako res.
Zakaj se ne bi popravila v photoshopu, če je tudi photoshop del fotografije? Ali misliš, da v analogni fotografiji retuša ne obstaja? Pa še kako se retušira tisto, kar je moteče, saj vsak fotograf stremi k temu, da je njegov izdelek čim bolj popoln v katerem koli smislu in ne glede na to, kaj je fotografirano (tukaj izključujem samo dokumentarno fotografijo). Važno je, da bistvo ni spremenjeno, kar pa na mojem portretu absolutno ni. V bistvu je original drugačen od tega le za zelo izurjeno oziroma naučeno ‘fotografsko’ oko, vendar mi ga je ne smiselno dodajati, ker je ta avtoportret, ki je trenutno objavljen, moj končni izdelek in končni izdelek je tisti pravi. Kot sem pa že povedala, se umetniki upodabljajo na različne načine in sicer takšne, ki jim najbolj odgovarjajo. Se pravi, če se je, kot je že zimb dal primer, Vincent Van Gogh upodobil impresionistično, ker je bil impresionist, kar ni niti malo realno (v vizualnem smislu), ali so potem tudi njegovi avtoportreti skrunitev njegove ikone?
In še reklamni namen … po pravici povedano, moj namen ni bil reklamni. Daleč od tega, vendar glede na odziv in število komentarjev je bila res velika reklama za mene, priznam, ampak tega absolutno nisem načrtovala.
Sicer, kaj pa danes ni reklama? Ali je pozitivna ali negativna.
Anka, mi lahko pošlješ kontakt, kjer te lahko dobimo. Iščemo fotografa za en dogodek.
Hvala.
Lp
Maja
Razlogi za zgodnje bujenje so kljub nenormalnim sobotnim urah utemeljeni in če penzionisti hočejo sedet za knjigo tudi ob pol enajstih, potem jim je potrebno ustreči s polno malho interneta in polnim krožnikom zelenjavne juhe. Za nameček dva kroga na 60metrov in lekcija zlatega prepečenca, pa bo. Za svojih 75 let je mladunče precej okorno in potrebno bo preventilirati vse neprezračeno podstrešje. Jutri bomo pa jokali nad sadovnjakom z magnolijami z edinimi mačkonastimi čevlji brez žoge. Zverinsko vpitje pač sovpada z renomejem hrumenja motorjev na gorskih dirkah
zverina: dokler ne začnejo govoriti, kdo vse je umrl, in čigav bratranec se je poročil s sestrično v desetem kolenu, je vse O.K.