Srečanje

26 12 2007

Kdaj pa kdaj imam tudi jaz srečo.

  • Share/Bookmark

Dejanja

Informacije o objavi



28 odzivov v “Srečanje”

26 12 2007
Neznanec (19:04) :

Lepo ujeto.

Povej še kaj o svoji foto opremi, za nas geeke… ;)

LP

26 12 2007
anka anka (19:24) :

Hvala, ampak o svoji foto opremi pa res nebi rada razlagala.
Ni važno kateri aparat držiš v roki, važno je kdo stoji za aparatom.
En tak zelo dober nasvet za vse nas, ki radi fotografiramo.

26 12 2007
teoo teoo (19:42) :

canon A75 :D

Ej a to si pa cel dan v gozdu preležala, da si ga ujela?:) Ful je lušn

26 12 2007
Neznanec (19:56) :

Hehe, res je…

Oprema naj ne bi bila pomembna, pomaga pa… Takšen posnetek recimo ne bi bil možen brez objektiva nekje 300mm, pa ni važno kdo stoji za aparatom. ;)

LP

PS: Vmes sem tudi že potešil svojo geekovsko željo in preveril exim podatke s slike… ;)

26 12 2007
Neznanec (19:59) :

ups, typo… mislil sem exif…

LP

26 12 2007
anka (20:20) :

Neznanec: Aha, ti lump. Ja, je bilo blizu 300 mm in ene 6 metrov stran. Saj sem napisala naslov srečanje.

Edino kar me moti je to, da si neznanec. Pred takimi so me vedno strarši svarili, tudi če ponudi čokolado.

teoo: uf kako sem se namatrala. Do Kanjolandije sem hodila 4 dni. 3 stopinje celzija, dež, blato, razpokane ustnice in 40 kil težak nahrbtnik.Kamuflaža, nato zaseda, ki je trajala 2 dni (sreča). Morala sem še pasti naštimat, da se je kakšen zajček ujel, zakurit ogenj s kresilom, pa še medved me je preganjal in jelen mu je pomagal, lisice se je smejala, pa še celo košara jurčkov je šla po zlu, ki sem jo nabrala spotoma. Bili so namreč štirje trikilski in tri marele, ki so mi nudile streho, ko je lilo kot iz škafa. Iz Kanjolandije sem se vračala 4 dni in med potjo, zadnji dan se je pokazalo sonceeeee.

26 12 2007
komentator (21:45) :

anka, lol.
Ker imam rad gobe, grem naslednjič s tabo. Če ne za kaj drugega, bom dober za nahrbtnik nosit, spomnil se bom pa tudi na vžigalnik, labelo, meso za medveda, seno za jelena, ter kakšen vic za lisico :D

26 12 2007
anka (23:01) :

Ha, ha, ta je pa dobra. A ti misliš, da ti bom jaz pokazala moje skrivne terene?!
Ostalo se zelo lepo sliši. Prebrisano, ampak pri gobah se pa ustavi.

Meso za medveda: fino je, če že malo smrdi zato, da ne bo raje naju zakopal. Sva večji jackpot, sploh če je pomankanje brusnic in borovnic.
Šerpa vedno pride prav.
Labela je bela.
Vžigalnik sem imela, vendar ga je sraka odnesla.
Seno za jelena: ne pomaga, če je paritveno obdobje.
Vic za lisico pa lahko meni poveš.
Ampak gobe, he, he, he….Ta je tista prebrisana.

27 12 2007
Mr. Mojo Mr. Mojo (00:04) :

@Anka:
glede opreme sem kot najstnik dobil hudo lekcijo od nekega profija iz Makedonije. Na nekem žuru, kjer sem želel nekaj zaigrati, je bila na razpolago samo neka stara sfukana kitara, pri kateri so me motile strune, ni se je dalo uglasiti… skratka, miljon stvari je bilo narobe, nakar tisti tip prime v roke in zašpila. Tako, zares zašpila. In me pogleda, se nasmehne in reče “u ruci Mandušića Vuka svaka je puška ubojita”. Če si dober, si dober, če si pa slab, ti pa ne pomaga nobena še tako huda oprema. Needless to say, to je bilo tudi zadnjič, da sem se pritoževal. :)

27 12 2007
anka (01:16) :

Mr. Mojo:
Vidiš, meni gredo najbolj na živce tisti, ki opletajo naokoli z res noro opremo za požret dobro, vendar je sploh ne znajo uporabljati. Fotografirajo na avtomatiko, ko pa pritisnejo napačen gumb, pa letajo naokoli kot kura brez glave. In nato mene sprašujejo, zakaj zdaj to ne špila kot mora. Treba je prebrati vsaj navodila, tudi jaz jih vedno.To je ena stvar.
Drugo: recimo nekateri fotografi (sploh moški) so prav obsedeni s tehnično opremo, prave enciklopedije fotografskih tehničnih podatkov kamer in objektivov vseh vrst, kar s tem ni nič narobe, če to obsedenost z občutkom preneseš tudi na fotografski material – takim se klanjam.
Kar se pa mene tiče se pa znajdem s tistim kar imam. Znam veliko tehničnih podatkov, s katerimi se obremenjujem le toliko,da vem, kaj je kvalitetno, kaj kupiti in da jih čimbolje po svojih zmožnostih prenesem na fotografijo. Bolj se obremenjujem s teoretičnimi podatki, kompozicijo, svetlobo (ne pri fotoreporterski, na to nimam, kaj preveč vpliva, razen fleša) končnim rezultatom in izvedbo tega.

Sej ne, da se imam jaz za oh in sploh, ker v svojih fotografijah vidim še toliko napak, da se vam tudi sanja ne. Zanimivo je pogledati fotografije, ki sem jih posnela pred recimo dvema letoma ali danes. Velika razlika, toda še vedno veliko napak.

Verjetno je podobna tudi tvoja glasbena zgodba, ni prav velike razlike.
Aja, ti ne spadaš me te glasbenike, ki ne vedo kaj je mol, kaj je dur, kaj so višaji in nižaji, solfeggio, piano, terca, sinkopa, akord in tako naprej, ker vidim, da nisi tako švoh. Če že ne drugega imaš občutek.

27 12 2007
Mr. Mojo Mr. Mojo (03:16) :

@Anka:
Jap, tehničnih frikov, ki potem ne vedo, kaj bi s tem, kar imajo, je kot listja. Po drugi strani sem že dostikrat slišal neverjetne glasbenike z zelo ubogo opremo, nad katero bi se marsikateri razvajeni mulc danes zmrdoval. Ne rečem, dobra oprema lahko nekaj doda, samo tisto, kar doda, niti ni tako bistveno.
Sicer pa, tudi jaz imam svoje material(istič)ne fetiše, kakopak. Je pa lepo vedeti, da bi tudi z 10x cenejšo opremo lahko počel isto, kar počnem zdaj.

Teoretično sicer nisem ne vem kolk podkovan. Imam samo dva razreda glasbene šole (pa še to za klavir, ne za kitaro), kar znam, sem se naučil sproti in tudi ne slepim se, da sem ne vem kako dober glasbenik. Točno kot si sama povedala o svojih fotografijah – tudi v tem, kar igram, je ogromno napak. In vedno bodo. Sej, hvala bogu, lepota je v učenju in ustvarjanju. Če se mi ne bi dalo ure in ure presedeti s kitaro, potem bi tako ali tako bilo vseeno, če sploh ne bi igral.

27 12 2007
anka (03:46) :

Osnova je, to je že veliko. Jaz imam 4 leta glasbene (isto klavir), leto pripravnice in leto privatnega učenja, vendar verjemi, če se sedaj po nekaj letih ne vaje vsedem za klavir, se boš prijel za glavo. Moji možgani razmišljajo pravilno, točno vedo kako mora it, vendar prsti pa ne ubogajo.
Vsedem se za klaviaturo, da bi se sprostila, potem pa izgubim živce, ker sem tako zanič. Ne moreš verjet.

Tako, kar se glasbe tiče, se mi trenutno več sanja o teoriji, v praksi sem pa popolnoma zanič. Vaja dela mojstra in tako je tudi pri fotografiji. Samo občutka za estetiko, kaj je dobro in kaj ni, ne zgubiš. To ostane za vedno.

Učimo se pa tako ali tako vsi in vsak dan. Saj nam drugega ne preostani ob vsakdanji poplavi nove vesoljske tehnologije.

27 12 2007
anka (03:53) :

Mr. Mojo: Kaj pa ti delaš ob tej uri ponoč, a še kar na kitaro brenkaš?
Jest sem za kompom in itak, kaj pa drugega, oblikujem in pošiljam slikce pa tekste za zraven.

27 12 2007
q&a (19:06) :

Krasna fotka, Anka!

28 12 2007
sekundek (11:29) :

Že lep čas opazujem ptiča, ki na daleč zgleda prav takšen, a sem vedno kje v avtu, ko ni možno nikjer ustavit. Tale ti je uspel prav lepo.

28 12 2007
anka (16:22) :

sekundek: poznam problem. Ali pa se ti kam mudi ali slučajno ravno takrat nimaš aparata pri sebi. In ne gre se samo za ptiče, raje sploh ne začnem naštevati.
Ja, živali je res najtežje fotografirati, ker so zelo nepredvidljive, zato, če se le da, izkoristiš vsako šanso.

28 12 2007
Človek Človek (16:32) :

Anka a ti nisi v hribu?

28 12 2007
anka (18:06) :

Človek: kje si ti zdaj? Kaj je s hribom?

28 12 2007
Človek Človek (18:21) :

Anka doma, doma, jutri delam cel dan.. A niste šli vi že gor?

28 12 2007
anka anka (19:09) :

Ne, čeh šele danes pride s Češke. Se moramo še vse zmenit. Jedilnik je pa že sestavljen. Letos bo sploh a la special. Drgač, da ne boš mislu, jaz prvega za ziher delam. Bljak. Dobr da je šele ob ene sedmih zvečer, pa da je klasični koncert. Za spočit.
Dej, itak smo na vezi, boš vse pravočasno izvedel.

28 12 2007
Človek Človek (20:47) :

Aaa, Čeha se čaka… Boli njega :D 1. delaš? Ja no jest pa tud 31. :P Ja smo na vezi ja…

4 01 2008
Neznanec (11:38) :

Še komentar glede opreme.

Tudi sam sem spoznal, da se počasi vračam nazaj na osnove. Za fotoaprat si lastim Nikon D50 in ugotavljam da lahko z 50mm f1.8 objektivom naredim fotke na ravni kakšnih “profi” kamer oz, da je omejitev samo domišljija, ne pa oprema. Je pa res da takšne fotke kot je zgoraj ne zmorem, saj nimam objektiva z dosti velikim zoomom (zato sem tudi spraševal o opremi, saj na nakupovalnem seznamu že dlje časa čaka še kakšen zoom objektiv)… :)

LP

5 01 2008
anka (13:01) :

Neznanec: Nikon D 50 in objektiv 50mm f1.8 – super zadeva, sploh objektiv.
Reciva do so objektivi s stalno goriščnico, kot je v tvojem primeru, veliko bolj kvalitetni od zoom objektivov. Imajo veliko manj optičnih napak. Slabost je samo v tem, da se moraš premikati sam, zato tak objektiv pride bolj v poštev pri slikanju statičnih motivov (ni nujno), tudi ljudi. Ja fino je, da imaš v svojem foto komletu objektivov čim večji izbor goriščnih razdalj in tudi kakšen zoom objektivček, ki pride zelo prav. Seveda tvojim potrebam primerno, da se razumeva.
Vračaš se na osnove: sorry, ampak pod osnovno fotografijo jaz smatram analogen aparat, popolnoma tehničen s čim manj digitalizacije po možnosti brez LCD zaslona in razvijanje fotografij po analognem postopku v temnici.
To je osnova fotografije kar se prakse tiče, tako se največ naučiš.
Predvsem tehničnega dela in občutka za končni izdelek.
In če me vprašaš zakaj: fotografije ne vidiš v naprej, se pravi med fotografiranjem veliko več razmišljaš, sploh zato ker je analogna foto zelo dražja (materiali) in veliko počasnejša (več časa potrebuješ, da prideš do končnega rezultata), z razvijanjem v temnici iz istih razlogov pa dobiš občutek za sivine, barve, obliko, tehniko razvijanja…
Ja, to je osnova. Vem, da se večina fotografov, ki so začeli šele z digitalno fotografijo sploh nebi strinjala. To še ne pomeni, da so kaj slabši (sploh ne), vendar osnova je črnobela analogna fotografija. Brez kompromisa.
Me pa veseli, da nimaš zoom objektivčka, ker si s tem prisiljen se premikati sam, iskati najboljši položaj, veliko bolj razmišljati, si bolj aktivan, kar je zelo zelo dobro. Ko boš imel zoom objektiv, ti bo ravno zaradi tega lažje.

5 01 2008
Neznanec (15:50) :

Pozdrav.

Ja vem kaj misliš z osnovami. Pridobljenih izkušenj iz klasične analogne fotografije nič ne more nadomestiti. Žal ni časa niti denarja, da bi se podal v analogne vode (film+razvijanje fotografij stane).

Glede vračanja na osnove sem v mojem mislil bolj na vrnitev z zoom objektiva na fiksnega. Pa na fotoaparat, ki nima “priboljškov”, ki so na pro liniji (npr. dof preview…).

Zoom objektiv že imam (celo dva kit 18-55mm in 28-135mm). Vendar ko sem enkrat poskusil fiksnega, nisem mogel več nazaj. Kvaliteta slike, ostrost od kota do kota in manjša vrednost zaslonke so me prepričali. Verjetno, če bi imel kakšen boljši (dražji) zoom objektiv ne bi nikoli preizkusil fiksnega vendar zdaj ga imam in sem ugotovil, da mi bolj odgovarja. Edino kar bi poskusil je zamenjati mojo 50mm z 30mm. To je namreč na digitalcu tista “naravna” razdalja, ki jo pri klasičnem fotoaparatu dobiš z 50mm. Skratka brez zooma, brez vsega… Posname to, kar dejansko vidiš… :)

Drugače pa si odlično povzela razliko med zoomom in fiksnim objektivom. Se v celoti strinjam s tabo glede razmišljanja pri slikanju. Zdi se mi, da z fiksnim veliko bolj premislim kompozicijo preden pritisnem. Na zoomu sem bil bolj na, recimo temu, “auto-mode”… :)

LP

5 01 2008
anka (17:00) :

Vidim, da sva se popolnoma razumela. Se strinjam. Sploh kar se kvalitete objektivov tiče ter še nekaj stvari in si me presenetil, da razmišljaš tako.

Zoom objektiv je le bolj praktičen, zato v primerih,kjer mora fotografija nastati ekstremno hitro, kjer se ne moreš ravno premikati, priti bližje itd, pride zelo prav, sploh pri športni fotografiji, za časopise, fotografiranje divjih živali… Tisti dragi zoomi naredijo zelo kvalitetno sliko, vendar so še vedno odstopanja, kot če ni zoom.

Ja, 50 mm je normalen objektiv, zavzema takšen kot, ki ga registrira tudi človeško oko, zato ni popačenj. Zavzame dejansko to, kar vidiš.

Analogna foto: popolnoma te razumem imam v zadnjem času enak problem, ker se vsem zelo mudi, zato (normalno) večinoma slikam z digitalnim fotoaparatom, ker drugače časovno in cenovno nebi zneslo.

Razmišlanje pri slikanju: veliko tistih, ki so začeli z digitalko, ne razmišlja veliko, ker: slikco vedno pogleda že na aparatu, če mu ni všeč jo zbriše, poškloca lahko 600 fotk in ga nič ne stane, pride domov in flikne na računalnik. Izmed 600 dobi 10 o.k. fotk in to zaradi tega, ker ko fotografira si ponavadi reče, da če že ne drugega, jo bom pa malo pofotoshopal pa bo fotka o.k. In zaradi takšnega razmišljanja pri samem fotografiranju nič ne napreduješ. Napreduješ v grafični obdelavi (kar spet ni slabo, vendar to ni to).
Jaz recimo izhajam še iz stare šole (lahko bi temu tako rekli) in me prvo zanima dobra podlaga, nato se šele odločim koliko obdelave fotografija sploh potrebuje. Ponavadi zelo malo(odvisno, čemu je namenjeno). Moje fotografije so zelo malo obdelane reciva, da obdelujem v photoshopu na principu temnice, zato so moje fotografije predvsem pristne. So posnete tako kot vidiš, vendar ravno zaradi digitalizacije, ker je v fotoshopu možno že skoraj vse, mi veliko ljudi sploh ne priznava pristnosti, ker mi enostavno ne verjamejo, da je to dejansko tako slikano. Danes ljudje fotografiji ne verjamejo več. To je nekaj slabih posledic digitalizacije, vendar ima digitalna foto tudi ogromno prednosti, največ kar se časa, denarja in enostavnosti tiče.

2 09 2008
Nataša Almajer (09:58) :

Dobro jutro!

Po toliko letih te najdem takole. Imaš super fotografije, a se da kakšno dobit?? :) Pijem kavo z Evo… a se ti kej kolca…..

Lep pozdrav, se slismo, se vidmo??

Nataša

2 09 2008
Nataša Almajer (09:59) :

To je to!

4 09 2008
anka (12:37) :

Nataša, :D :D :D Če bi napisala samo Nataša, bi vedela, da si ti ;)
Matr, osem let! Prej pa ko rit pa gate.
Seveda se vidimo! Obvezno! :D

Aha, slikce … katera ti je pa še posebno všeč?
A veš, da sem šla takoj gledat najine fotke iz najstniškega izživljanja :lol:
Midve res nisva bili normalni :mrgreen:
ps: slabo opravljata, ker se mi nič ne kolca :mrgreen: in ali misliš, da te midve z Evo ne. :lol:
Pozdravi Evo in bratca! Enega člana moram pa še spoznat, mar ne? :D

Komentiraj

Uporabite lahko naslednje tage : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !